مدیرکل پست استان یزد:
مدیرکل پست استان یزد گفت: روزانه ۱۱ هزار مرسوله به استان وارد و بالغ بر پنج هزار و 500 مرسوله هم از استان خارج می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۱۸۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ 22 August 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، حمیدرضا آقاجانی در نشست خبری با اشاره به اینکه پست خادم مردم است و به این خدمت‌گزاری افتخار می‌کنیم اظهار کرد: اولویت مهم پست استان یزد توسعه تجارت الکترونیک با نگاه ویژه به کسب و کارهای خرد و صنایع دستی و بومی است.

مدیرکل پست استان یزد با بیان اینکه خیلی از کسب و کارها در کشور فقط در سطح بومی و استانی کالاهای خود را عرضه می‌کنند افزود: با مشارکت پست و کمک دانش‌آموختگان می‌توان فروش محصولات صنایع را توسط ابزارهای تجارت الکترونیک در سطح ملی و بین‌المللی انجام داد.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات نیابتی به مردم در دستور کار پست قرار گرفته گفت: وجود این خدمات حذف مفسده‌های احتمالی و جلوگیری از سردرگمی مردم را به دنبال خواهد شد.

آقاجانی تعداد واحدهای پستی استان را ۲۰۱ واحد دانست و گفت: ۱۷ مورد از این واحدها در بخش‌ دولتی و مابقی در بخش خصوصی فعالیت می‌کنند.

مدیرکل پست استان یزد وضعیت این اداره در ارتباط با تجهیزات و دستگاه‌ها را خوب ارزیابی کرد و گفت: کمبود نیروی انسانی یکی از دغدغه‌های اصلی پست استان  یزد است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت پست استان یزد آمادگی جذب ۸ نیروی انسانی در یزد، ۳ نفر در میبد و ۲ نفر در اردکان را به صورت پیمانکاری در حوزه توزیع دارد.

آقاجانی با بیان اینکه در برنامه‌ داریم که هر ماهه جلسات با نامه‌رسان‌ها برگزار شود گفت: در حال حاضر ۸۷ نیروی نامه‌رسان دولتی و ۲۴ نامه‌رسان شرکتی در پست استان یزد مشغول به فعالیت هستند.

مدیرکل پست استان یزد با اشاره به اینکه روزانه ۵ هزار و ۵۰۰ مرسوله از استان خارج می‌شود افزود: همچنین در هر روز ۱۱ هزار مرسوله وارد استان می‌شود که ۷۰ درصد آن در استان و بقیه در شهر یزد توزیع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار