مدیرکل پست خراسان شمالی گفت: از ابتدای مرداد ماه تا کنون بیش از ۸۰۰۰ جلد گذرنامه زیارتی اربعین در استان توزیع شده است.
کد خبر: ۱۱۲۱۹۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶ 22 August 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، رامین خرمی در گفتگویی در بجنورد اظهار داشت: امسال برای دومین سال در همایش جهانی اربعین، ۱۴ پایگاه پست یافته در بین شهر‌های نجف تا کربلا مستقر هستند.

وی افزود: وظیفه این پایگاه‌ها، رساندن مدارک هویتی و اقلام گمشده زوار اربعین حسینی در طول مسیر پیاده‌روی است که در صورت پیدا شدن این مدارک و تحویل آن به پایگاه پست یافته، مدارک به هموطنان در نشانی پستی آنان تحویل داده می‌شود.

مدیرکل شرکت پست خراسان شمالی با اشاره به تمهیدات این اداره برای ارسال نذورات مردم استان به عتبات عالیات، گفت: این آمادگی را داریم که کالا‌های نذری مردم را تحویل گرفته و به صورت رایگان برای کشور عراق و مقصد مردم حسینی استان، ارسال کنیم.

خرمی تصریح کرد: از ابتدای امسال ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار گذرنامه در سراسر کشور تحویل مروم شده که در مرداد ماه با حدود ۳۰۰ هزار گذرنامه، توزیع این گذرنامه‌ها رشد واشته است.

وی تصریح کرد: در خراسان شمالی ۸۰۰۰ گذرنامه زیارتی از ابتدای مرداد به نشانی افراد توزیع شده و در توزیع گذرنامه‌ها به روز هستیم. نیازی به حضور مردم در ادارات پست نیست.

مدیرکل پست خراسان شمالی ادامه داد: تمام گذرنامه‌ها تا ۴۸ ساعت پس از صوور به پست تحویل و نهایتاً یک روزه به صاحبان آن تحویل می‌شود. پیگیری تلفنی هم می‌کنیم که همه گذرنامه‌ها با سرعت تحویل مردم شود. در روز‌های تعطیل هم ادارات پست فعالیت می‌کنند.

وی گفت: در ادارات گذرنامه هم همکاران پستی حاضر هستند تا کد پستی افراد به زودی به افراد داده شود.
منبع/تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار