فرماندار قشم خبر داد
تابناک هرمزگان_فرماندار قشم گفت: همزمان با هفته دولت 69 طرح به ارزش هزار و 43 میلیارد تومان در شهرستان قشم بهره‌برداری و کلنگ زنی می شود.
کد خبر: ۱۱۲۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱ 24 August 2023

69 طرح در هفته دولت تقدیم مردم قشم می شود

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان از قشم؛ محمد محمدحسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح‌های امسال نسبت به سال قبل در حوزه اعتباری 315 درصد و در شاخص عدد 47 درصد رشد دارد.

وی افزود: طرح های قابل بهره برداری در هفته دولت 1402 در بخش های عمران شهری و روستایی، برق، بخش خصوصی، شیلات و راه 275 فرصت شغلی ایجاد کرده است.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: ساماندهی 320 نفر از صیادان جزیره قشم نیز با اجرای مرحله دوم بهسازی و لایروبی اسکله رمچاه با اعتبار40 میلیارد تومان محقق شده است.

محمدحسینی ادامه داد: شاخص ترین سرفصل طرح های شهرستان قشم در هفته دولت امسال مربوط به حوزه «برق» با 56 میلیارد تومان اعتبار و 6 طرح می باشد.

وی اضافه کرد: بخش خصوصی نیز با تسهیلگری دولت 30 میلیارد تومان در سه طرح سرمایه گذاری کرده است که حدود 40 درصد از حجم اشتغال آفرینی طرح های هفته دولت در قشم را به خود اختصاص می دهد.

فرماندار شهرستان قشم گفت: در بخش «راه» نیز سه طرح با 30 میلیارد تومان اعتبار به سرانجام رسیده و در حوزه «عمران شهری و روستایی» هفت طرح با اعتبار 25 میلیارد تومان برای بهره برداری در اختیار مردم قرار می گیرد.

محمدحسینی بیان کرد: شبکه فشار ضعیف زمینی به طول پنج هزار متر و اعتبار 3.5 میلیارد تومان و شبکه فشار متوسط هوایی با اعتبار 2 میلیارد تومان به طول چهار هزار و 500 متر طرح های شاخص بخش برق است.

وی اظهار داشت: بهسازی و آسفالت معابر شهر قشم با اعتبار هفت میلیارد تومان در حوزه عمران شهری و آسفالت معابر روستای ریگو به ارزش 2 میلیارد تومان از طرح های شاخص حوزه عمران روستایی به شمار می رود.

فرماندار شهرستان قشم خاطرنشان کرد: مرحله دوم گازرسانی به شهر قشم با اعتبار 84 میلیارد تومان نیز شاخص‌ترین طرحی است که کلنگ‌زنی خواهد شد و حدود 9 هزار و 800 خانوار از آن بهره‌مند می شوند.

گفتنی است، هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ شهیدان محمدعلی رجایی رییس جمهوری و محمدرضا باهنر نخست وزیر، با انفجار دفتر نخست وزیری از سوی اعضای گروهک تروریستی منافقان کوردل به شهادت رسیدند.

از دوم تا هشتم شهریورماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده که امسال با شعار «دولت مردم» گرامی داشته می شود.

برچسب ها: فرماندار قشم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار