مدیرکل فرودگاه‌های فارس گفت: نرخ بلیت‌های پرواز‌های ویژه اربعین در مسیر رفت از شیراز ۴میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و مجموع رفت و برگشت ۹میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و دریافت هرگونه وجهی بالاتر از این نرخ غیر قانونی است و تخلف محسوب می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶ 27 August 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: فخرالدین کشاورز افزود: هفت پرواز فوق العاده در مسیر شیراز-نجف از تاریخ ۸ تا ۱۳شهریورماه توسط شرکت‌های هواپیمایی کیش، آتا، جمهوری اسلامی و کاسپین انجام خواهد شد و با توجه به اینکه قیمت بلیت‌ها مشخص است از مردم خواهشمندیم اگر بلیت با قیمت بالاتر از نرخ تعیین شده به آن‌ها عرضه شد گزارش گرانفروشی را با مراجعه به سایت فرودگاه بین المللی شیراز به نشانی SHIRAZ.AIRPORT.IR در قسمت پیشنهادات و انتقادت درج کنند.
مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس با اشاره به فروش بلیت در مسیر شیراز-نجف گفت: اولین پرواز شرکت هواپیمایی کیش ایر برای انتقال زائران از شیراز به نجف ساعت۸:۴۵ روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه است
وی ادامه داد: پرواز شیراز به نجف شرکت هواپیمایی آتا ساعت ۲۲:۲۰ روز جمعه دهم شهریورماه و شرکت ایران ایر ساعت ۴:۵۰ شنبه ۱۱شهریورماه است.
کشاورز اضافه کرد: هواپیمایی کیش‌ایر هم ساعت ۸:۱۵ روز شنبه ۱۱شهریور ماه و هواپیمایی ایران ایر نیز ساعت ۱۶:۳۰ یکشنبه و کاسپین ساعت ۱۲:۱۵ روز یکشنبه ۱۲ شهریورماه و ایران ایر ساعت ۱۷:۳۰ روز دوشنبه ۱۳شهریورماه را برای پرواز از شیراز به نجف در نظر گرفته‌اند.
وی افزود: ورود کیش ایر از نجف به شیراز ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه ۱۵ شهریورماه خواهد بود و ایران ایر نیز ساعت ۲۳:۴۰ روز پنجشنبه ۱۶شهریورماه به شیراز وارد می‌شود.
کشاورز گفت: ورود هواپیما‌های شرکت آتا به شیراز نیز ساعت ۲۰:۴۰ روز جمعه ۱۷ شهریورماه و ایران ایر هم ساعت ۲۲:۴۰ روز شنبه ۱۸شهریورماه است.
مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس یادآوری کرد: هر روز یک پرواز انجام خواهد شد؛ البته روز‌های یازدهم و دوازدهم شهریور ماه ۲پرواز صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: پرواز‌های برگشت از تاریخ ۱۵ تا ۱۹شهریورماه توسط همین شرکت‌های هواپیمایی انجام می‌شود و مجموع ظرفیت صندلی در قالب این هفت پرواز حدود هزار و ۲۰۰نفر خواهد بود.
مدیرکل فرودگاه‌های فارس اعلام کرد: در صورت نیاز این پرواز‌ها افزایش خواهد یافت؛ البته برای افزایش تعداد پرواز‌ها مذاکراتی با هواپیمایی قشم انجام شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار