تابناک-فرماندار شهرستان قشم گفت: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت 26 طرح در بخش شهری و روستایی به ارزش 80 میلیارد و 650 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۲۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷ 28 August 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان از قشم؛ محمد محمدحسینی در مرحله نخست بهره‌برداری از طرح های عمرانی توسعه‌ای هفته دولت با اعلام این خبر اظهار داشت: 56 میلیارد و 900 میلیون تومان از این طرح‌ها در حوزه احداث، تکمیل و تقویت شبکه برق است.
وی افزود: اجرای سه هزار و ۴۱۲ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و پنج هزار و ۲ متر شبکه فشار ضعیف زمینی همراه با چهار هزار و ۴۷۳ متر شبکه فشار متوسط هوایی و سه هزار و ۶۳۲ متر شبکه فشار متوسط زمینی از مهمترین طرح های حوزه برق است.
فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: نصب ۵۳ دستگاه پست هوایی، ۹ دستگاه پست زمینی، ۳۰۰ چراغ روشنایی معابر در سطح شهرستان قشم و تعویض ۷۷ پایه فرسوده برق در جزیره هنگام بخش دیگری از خدمات دولت مردمی در حوزه برق است که با افتتاحیه امروز 250 نفر از مزایای این طرح ها بهره مند می‌شوند.


محمدحسینی ادامه داد: اجرای پنج هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت معابر روستای ریگو با 2 هزار متر جدول‌گذاری جمعا به ارزش 2 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار برای بهره‌برداری در اختیار 170 خانوار ساکن در این روستا قرار گرفت.
وی اضافه کرد: سرانه معابر آسفالته روستای نخل گل نیز امروز با اعتبار سه میلیارد و 200 میلیون تومان و اجرای 9 هزار مترمربع زیرسازی و 2 هزار و 673 متر جدول‌گذاری به میزان 8 هزار و 750 مترمربع افزایش یافت.
فرماندار شهرستان قشم گفت: طرح بهسازی و آسفالت 24 هزار مترمربع از معابر سوزا در بلوار خلیج فارس این شهر با اعتباری حدود هشت میلیارد و 200 میلیون تومان بهره‌برداری شد.
محمدحسینی بیان کرد: معابر آسفالته شهر رمکان نیز 33 هزار مترمربع آسفالت شد که میزان اعتبار هزینه شده در آن 10 میلیارد و 250 میلیون تومان است.
وی خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دولت ۶۹ طرح به ارزش هزار و ۴۳ میلیارد تومان در شهرستان قشم بهره‌برداری و کلنگ زنی می شود که طرح‌های امسال نسبت به سال قبل در حوزه اعتباری ۳۱۵ درصد و در شاخص عددی ۴۷ درصد رشد دارد.

انتهای پیام/داوود اسلامی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار