مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان یزد گفت : از دهه 50 که اولین شرکت تعاونی به ثبت رسیده تاکنون بیش از 6 هزار شرکت تعاونی در حوزه های مسکن ، مصرف ، تولیدی و توزیعی در این استان ثبت شده است .
کد خبر: ۱۱۲۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸ 06 September 2023

به گزارش خبرگزاری ابناک یزد، مهدی اقبال به مناسبت هفته تعاون اظهار داشت: ثبت یک شرکت ، اولین قدم برای شروع یک کسب و کاراست و با توجه به اینکه اداره ثبت اسناد و املاک در بهبود فضای کسب و کار نقش اولیه و تعیین کننده دارد ، در برداشتن این گام همراه واقعی فعالان اقتصاد تعاونی است.
وی افزود : تمام هدف و تلاش مجموعه ثبت اسناد و املاک استان این است که با سرعت بخشیدن به فرآیند ثبت شرکت ، صاحبان سرمایه را در برداشتن اولین گام کسب و کار ، یاری و همراهی و کمک کند.
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان یزد تصریح کرد : یکی از تکالیف اصلی ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری استان ، تسهیل و تسریع فرآیند ثبت شرکت ها و کاهش هزینه هاست که هرساله عملکرد ثبت به عنوان متولی اصلی شاخص شروع کسب و کار مورد ارزیابی قرار می گیرد.
اقبال با اشاره به شعار سال که از طرف مقام معظم رهبری مهار تورم و رشد تولید نام گذاری شده است، تأکید کرد : مجموعه اداره ثبت اسناد واملاک استان یزد تمام تلاش و همت خود را برای تحقق شعار سال و کمک به رشد تولید و افزایش اشتغال انجام می دهد.
وی یادآور شد: در این راستا خدمات ثبتی از جمله ثبت شرکت و هرگونه تغییرات شرکتها در کمتر از یک روز به مردم عزیز استان ارائه می شود که این اقدام ، نقش بسیار مهمی در رشد تولید و توسعه و بهبود فضای کسب و کار دارد.
عضو شورای قضایی استان یزد در پایان اظهار داشت : در این استان شرکتهای تعاونی فعال ، قدرتمند ، دانش بنیان و بزرگی وجود دارد که در جایگاه اولین های شرکت تعاونی برتر ملی قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار