در معاملات یک هفته گذشته بازار بورس اردبیل بیش از 11 میلیون سهام شرکت‌ها، حق تقدم، اوراق تسهیلات، مسکن و اجاره در بازار بورس اردبیل داد و ستد شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ 17 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،در معاملات یک هفته گذشته بازار بورس اردبیل بیش از 11 میلیون سهام شرکت‌ها، حق تقدم، اوراق تسهیلات، مسکن و اجاره در بازار بورس اردبیل داد و ستد شد.

بر اساس اعلام تالار بورس اردبیل، ارزش این سهام مورد معامله قرار گرفته 19 میلیارد ریال بوده که تغییرات قیمت سهام شرکت‌ها نشان‌دهنده کاهش شاخص کل بازار بورس اردبیل است به طوری که در هفته گذشته نیز شاخص کل 584 واحد کاهش یافت.

در هفته گذشته با افت 584 واحدی شاخص کل بازار بورس اردبیل به 61 هزار و 973 واحد رسید تا همچنان روند نزولی و افت بازار بورس در اردبیل اتفاق بیفتد.

در هفته گذشته 34 کد بورسی نیز برای اهالی خرید و فروش کننده اوراق سهام در بازار بورس اردبیل صادر شد تا معاملات خود را انجام دهند.

در هفته گذشته بیشترین اوراق مورد معامله قرار گرفته با حجم وسیع داد و ستد متعلق به شرکت‌های بورسی و فرابورسی ایران خودرو، پارس خودرو و کربن ایران بوده که با بیشترین رقم معاملات روبه‌رو شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار