معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در سفر به جاسک تاکید کرد:
تابناک هرمزگان- دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه با حضور در شبکه بهداشت و درمان جاسک، فعالیت واحدهای ستادی این شبکه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
کد خبر: ۱۱۳۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸ 24 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//جلسه ای با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه، مجتبی غیبی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک و مسئولین واحدهای ستادی این شهرستان برگزار گردید و نتایج اولیه ارزیابی فعالیت ها و شاخص ها توسط مسولین واحدها بیان و در مورد آنها بحث و تبادل نظر شد.

دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این جلسه ضمن قدردانی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک گفت: با توجه به ویژگی ها و مسائل مختلفی همچون پراکندگی جمعیت و روستاها، فراوانی جمعیت اتباع و... نیازمند نگاه ویژه است و ما در معاونت بهداشتی تلاش می کنیم با حمایت های بیشتر، پشتیبان شبکه بهداشت جاسک برای گسترش خدمات و کیفیت بهتر آن به مردم شهرستان باشیم.

وی بیان داشت: با اینکه توسعه و بهسازی محیط در پیشگیری از بیماری‌های مختلف تاثیر بسزایی داشته اما ارائه خدمات بهداشتی مانند مراقبت و پیگیری اتباع بیمار در پیشگیری و کنترل بیماری مالاریا بسیار موثرتر است.

دکتر ذاکری افزود: انتظار داریم مجموعه ی نیروهای شبکه بهداشت هم نیروهای بهداشتی و هم اداری در تلاش و همکاری با یکدیگر به بهبود و ارتقا شاخص های بهداشتی کمک کنند. ما هم در کنار شما سعی می‌کنیم موانعی که در پیش رو وجود دارد مثل کمبود نیروی انسانی را تسهیل کنیم.

برچسب ها: علوم پزشکی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار