معاون فرهنگی کمیته امداد استان مازندران گفت: امسال ۵۱۹ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به پیاده‌روی اربعین حسینی اعزام شدند که از این تعداد ۳۶۹ نفر زن و ۱۵۰ نفر مرد بودند.
کد خبر: ۱۱۳۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴ 25 October 2023

به گزارش تابناک مازندران، اسماعیل آرامجان اظهار داشت: یکی از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد اعزام مددجویان تحت حمایت به سفرهای زیارتی، آموزشی و تربیتی از جمله؛ پیاده‌روی اربعین حسینی، مشهد مقدس و... است که در راستای توانمندسازی فرهنگی و معنوی مددجویان تحت حمایت انجام می‌شود.

 

اعزام ۵۱۹نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مازندران به پیاده‌روی اربعین  

وی افزود: امسال ۵۱۹ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به پیاده‌روی اربعین حسینی اعزام شدند که از این تعداد ۳۶۹ نفر زن و ۱۵۰ نفر مرد بودند.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه، تسهیلات ۵ میلیون تومانی برای مددجویان اعزامی در نظر گرفته شده گفت: از این تعداد ۳۶۹ نفر ،این تسهیلات را دریافت نمودند و همچنین کمک‌های بلاعوض ۲ میلیون تومانی نیز از منابع مرکز در مرحله تخصیص اعتبار قرار دارد.

آرامجان بیان داشت: با حمایت مرکز نیکوکاری سمت خدا در تهران، ۱۱ نخبه و ۴ دانشجوی مازندرانی نیز در پیاده‌روی اربعین امسال شرکت نمودند.

وی با اشاره به اعزام ۲۳۱۴ نفر از مددجویان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس، شوق زیارت، قم، عتبات عالیات، اردوهای یک روزه استانی و... تصریح کرد : در این اردوها برنامه‌های آموزشی مانند؛ اخلاق عملی، سبک زندگی دینی اسلامی از منظر ائمه اطهار علیه السلام، جلسات کارگاه مهدویت، نقش نماز در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، بصیرت دینی، آسیب شناسی فضای مجازی، سیره شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم و... برای مددجویان برگزار شد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار