در آیین امضای تفاهم‌نامه نهضت آسفالت معابر روستایی جزیره قشم عنوان شد
تابناک هرمزگان_رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با انعقاد این تفاهم نامه همکاری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان، آسفالت معابر روستایی قشم نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر رشد می کند.
کد خبر: ۱۱۳۴۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰ 25 October 2023

به گزارش تابناک هرمزگان، عادل پیغامی عصر امروز چهارشنبه سوم آبان ماه 1402 در آیین امضای تفاهم‌نامه نهضت آسفالت معابر روستایی قشم با بنیاد مسکن اظهار داشت: امسال 211 هزار مترمربع از معابر 36 روستای جزیره با انعقاد این تفاهم نامه از نعمت آسفالت بهره مند می شود.

وی یادآور شد: این رقم برای سال گذشته شامل 10 روستا و اجرای 110 هزار مترمربع آسفالت با همکاری بنیاد مسکن بود.

پیغامی هدف از انعقاد این تفاهم نامه را ارائه خدمات مطلوب به مردم جزیره عنوان کرد و افزود: داشتن تسهیلات رفاهی حق مردم جزیره است و امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده تا سال آینده تمامی کاستی های جزیره در حوزه راه ها مرتفع شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن تقدیر ویژه از همراهی و همکاری مسولان استانی و شهرستان بنیاد مسکن یادآور شد: بنیاد مسکن جزو محدود نهادهایی است که نام اسلامی در آن آمده و یک نهاد انقلابی است و یکی از ارگان هایی است که در دهه های گذشته بهترین روابط و همکاری را با سازمان منطقه آزاد قشم در جهت انتفاع مردم داشته است.

وی با اشاره به موضوع مسکن جوانان شهرهای قشم و درگهان نیز گفت: در این مورد در حال مذاکره هستیم که بعد از جانمایی شهر جدید مراتب به اطلاع شهروندان می رسد اما باید تجه داشت که مناطق آزاد نسبت به سرزمین اصلی دارای قوانین متفاوتی هستند و برای مسایلی همچون آماده سازی زیرساخت‌ها، تامین خدمات رفاهی و بهداشتی باید برنامه ریزی و تامین منابع شود.

گفتنی است، تفاهم‌نامه نهضت آسفالت معابر روستایی جزیره قشم با حضور عادل پیغامی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم، شهریار نوری‌زاده، مدیرکل بنیاد مسکن استان هرمزگان، سعید اکبریان، معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم، وحید جابری، بخشدار مرکزی شهرستان و دهیاران جزیره و با آغاز عملیات اجرایی آسفالت معابر در روستای نخل گل عصر امروز چهارشنبه سوم آبان ماه 1402، امضا شد.

این توافق نامه باهدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های محلی جهت هم افزایی و توسعه فعالیت‌های اجرایی عمران روستایی و با استناد به قانون بودجه سال ۱۴۰۲ بنیاد مسکن بین سازمان منطقه آزاد قشم و بنیاد مسکن به امضا رسید.

اجرای 211.500مترمربع آسفالت معابر 36 روستای جزیره با همکاری این دو نهاد از مهم ترین مفاد این توافق نامه می باشد.

انتهای پیام//

 

 

برچسب ها: منطقه آزاد قشم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار