همزمان با هفته بسیج سه عنوان کتاب «راز عالی زیستن»، «هر روز تغییر می کنیم »و «بررسی پیامدهای جنگ اکراین و روسیه » آثاری از حمید کمالی در ساوه رونمایی شد.
کد خبر: ۱۱۳۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹ 23 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه روز پنجشنبه در آیین رونمایی از این کتاب‌ها، افزود: این برنامه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و گرامیداشت هفته بسیج، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در محل سالن شهید آوینی برگزار شد.

اصغر مظفری اظهار داشت: هر واژه و اصطلاحی که در پیرامون زندگی بشر رخ می دهد پدیده نامیده می شود و هر پدیده ای فلسفه ای دارد و هر فلسفه ای با چرایی شروع می شود.

وی تصریح کرد: چرا کتاب بخوانیم؛ دلایل و مستندات فراوانی را به دنبال دارد به طور مثال از نظر روانشناسی،کتاب و کتابخوانی به تقویت حافظه و هوش می پردازد و در آموزش و یادگیری و همچنین در تجزیه و تحلیل اطلاعات و واژگان تأثیر بسزایی دارد.

وی افزود: کتاب و کتابخوانی باعث افزایش مهارت ارتباطی و کاهش استرس و به دنبال آن سلامت روح و روان در پی خواهد داشت.

مظفری یاد آور شد: کتاب و کتابخوانی از منظرفرهنگی و دینی باعث افزایش آگاهی دقیق از تمدن اسلامی می شود و همچنین در تقویت ایمان و اراده نقش بسزایی دارد و در ایجاد عزت نفس، توکل و اعتقاد به خداوند، شجاعت، پایداری، عزمی راسخ و اراده قوی را به دنبال خواهد داشت.

مظفری افزود: کتاب و کتابخوانی از نظر فرهنگی باعث تحکیم بنیان خانواده و جامعه می شود.

مظفری گفت: نتایج کتاب و کتابخوانی باعث پیشگام شدن درعلم و فناوری می شود، در حال حاضر دانشجویان و دانشمندان ایران اسلامی سرآمد در جهان شده‌اند و با لطف و عنایت خداوند در تمام جنبه‌ها، قله‌های معرفت، پیشرفت و ترقی را طی خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار