سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی از تعریف رویداد‌های ملی و بین‌المللی برای ورزش آمادگی جسمی خبر داد و گفت: حضور علاقه‌مندان به این رشته ورزشی در رویدادها پررنگ‌تر از حد تصور بود.
کد خبر: ۱۱۴۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶ 29 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، احمد گراوی، سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات آمادگی جسمانی استان زنجان آمادگی جسمانی را یک موضوع عام‌المنفعه دانست و اظهار کرد: فرق این ورزش با ورزش‌های دیگر ضرورت انجام مستمر و منظم آن و ارتباط مستقیم با سلامت جامعه است.
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با تاکید بر اینکه دولت باید خود را مکلف به فراهم کردن زمینه برای انجام ورزش در بعد آمادگی جسمانی بداند، افزود: تشویق و ترغیب مردم به فعالیت بدنی منجر به بهبود سلامت مردم و در واقع مانع بروز انواع بیماری‌ها از جمله بیماری‌های غیرواگیر می‌شود.
وی با تاکید بر تعریف رویداد برای ۲۸ رشته زیرمجموعه آمادگی جسمانی گفت: حضور علاقه‌مندان به این رشته‌ها پررنگ‌تر از حد تصور بود.
گراوی از برنامه‌ریزی برای برگزاری رویداد بین‌المللی در آمادگی جسمانی با حضور ورزشکاران کشور‌های منطقه خبر داد و گفت: یادمان باشد آمادگی جسمانی پیش‌زمینه فعالیت در دیگر رشته‌های ورزشی از جمله ورزش قهرمانی محسوب می‌شود.
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی به انعقاد تفاهم‌نامه با دیگر فدراسیون‌ها از جمله فدراسیون‌های کبدی و هندبال برای تربیت مربی اشاره و تصریح کرد: ۲۸ رشته زیرمجموعه آمادگی جسمانی مخاطبان زیادی دارد که فعالیت در این رشته‌ها منجر به ارتقای جایگاه این رشته خواهد شد.
وی بر ضرورت توجه به ظرفیت‌های موجود در رشته آمادگی جسمانی تاکید کرد و گفت: با توجه به اقدامات انجام شده بعد از جدایی فدراسیون آمادگی جسمانی از ورزش‌های همگانی در یکسال گذشته که در آغاز با مشکلاتی مواجه بود، تشکیلات مد نظر در ۳۲ استان شکل گرفته است.
گراوی با تاکید بر بهبود جایگاه ورزش‌های آمادگی جسمانی در یکسال گذشته افزود: در این مدت ۸۰۰ دوره آموزشی با هدف دانش‌افزایی برای جامعه هدف برگزار شد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار