دیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: یکی از مهمترین برنامه های ما با همکاری هیات های ورزشی، شناخت و استعداد یابی بانوان و دختران ورزشکار مستعد در رشته های مختلف ورزشی با هدف پرورش و تعلیم آنها در سطح ورزش قهرمانی و حرفه ای است.
کد خبر: ۱۱۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ 19 October 2015
بهروز حیدرزاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جدا از مبحث پرورش ورزش قهرمانی، یکی از اهداف اصلی اداره کل تقویت رشته های ورزشی همگانی و بومی محلی برای اعتلای ورزش و افزایش سرانه سلامتی و تحرک در جامعه بویژه در میان بانوان است.
وی با اشاره به توانمندی های ورزش استان ایلام برای برگزاری و میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی افزود: میزبانی مسابقات آسیایی، بین المللی و منطقه ای در بخش ورزش بانوان، منوط به توانمندی ورزشکاران و درخواست هیات های ورزشی است.
حیدرزاده یادآور شد: استان ایلام ورزشکاران مستعد و توانمندی در رشته های مختلف ورزشی دارد که با اخذ مجوز برگزاری مسابقات فرا کشوری، می توانند حضوری قدرتمند در برابر حریفان داشته باشند.
وی با اشاره به برنامه ریزی برای شرکت ورزشکاران ایلامی در مسابقات برون مرزی گفت: برنامه ریزی ها و سرمایه گذاری های لازم در این زمینه در حال انجام است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار