پویش «رویش سبز» در راستای بیابان‌زدایی و حفظ و گسترش منابع طبیعی با کاشت ۳۵هزار نهال و بوته تاغ بمناسبت هفته مقاومت و به یاد سردار شهید قا‌سم سلیمانی به همت بسیجیان مساجد و محلات قم آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۴۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷ 04 January 2024

به گزارش تابناک قم، پویش «رویش سبز» در راستای بیابان‌زدایی و حفظ و گسترش منابع طبیعی با کاشت ۳۵هزار نهال و بوته تاغ بمناسبت هفته مقاومت و به یاد سردار شهید قا‌سم سلیمانی به همت بسیجیان مساجد و محلات قم آغاز شد.

محسن مهدیزاده مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) در گفتگو با خبرنگاران از اجرای پویش «رویش سب» در سطح استان قم خبر داد و گفت: این طرح به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و بمنظور بیابان زدایی و حفظ و توسعه منابع طبیعی با کاشت ۳۵هزار نهال و بوته تاغ توسط بسیجیان در محدوه‌های استحفاظی پایگاه‌های مقاومت و محلات و بیابان‌های اطراف قم در حال اجراست.

وی افزود: نهال‌ها و بوته‌های کاشته شده با هماهنگی و مساعدت سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) و اداره کل منابع طبیعی استان در اختیار پایگاه‌های مقاومت بسیج قرار می‌گیرد و اجرای این طرح صبح امروز همراه با غرس ۲هزار بوته در سایت نواران شهر قنوات با حضور ۱۰۰ نفر از بسیجیان و پاسداران قمی آغاز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار