کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم وقوع تندباد لحظه‌ای و گذر متناوب امواج ناپایدار تا روز دوشنبه ۲۵ دی ماه خبرداد.
کد خبر: ۱۱۴۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸ 13 January 2024

آسیه آقایی به گذر امواج متناوب از روی استان اصفهان تا روز دوشنبه ۲۵ دی ماه اشاره کرد و اظهار داشت: آسمان بیشتر مناطق استان طی این مدت به‌صورت صاف تا کمی ابری و گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه احتمال بارش پراکنده برف و باران در غرب و تا حدی جنوب استان نیز وجود دارد، افزود: وزش باد به نسبت شدید تا شدید و در برخی مناطق تندباد لحظه‌ای و احتمال گرد و خاک به‌ویژه طی روز یکشنبه پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه بیشینه دمای هوا در بیشتر مناطق استان بین یک تا ۲ درجه افزایش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۷ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به دمای صفر درجه می‌رسد.

آقایی اضافه کرد: ایستگاه فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با ثبت کمینه دمای ۶ درجه سلسیوس زیر صفر و خور و بیابانک با بیشینه دمای ۲۳ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار