مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: در سال جاری ٢۴ جشنواره در حوزه‌های مختلف و در راستای معرفی استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۹۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶ 18 January 2024

امسال ٢۴ جشنواره در زمینه معرفی کرمانشاه برگزار شد

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین داریوش فرمانی، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون در سه حوزه با رویکرد جدید در بحث معرفی میراث فرهنگی استان، جذب گردشگر و توسعه صنایع دستی ورود کردیم.

وی افزود: در زمینه گردشگری، اطلاع‌رسانی و تبلیغات، زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری اتفاقات خوبی افتاد لذا استان کرمانشاه در تمامی زمینه‌های گردشگری دارای ظرفیت است که با روش‌های نوین تبلیغاتی استان را در فضای مجازی معرفی کردیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه تصریح کرد: جشنواره‌ای با پارک علم و فناوری و جهاد دانشگاهی در بحث تبلیغات برگزار شد و با استفاده از میزهای تخصصی و ظرفیت نخبگان سعی در معرفی بهتر استان داشتیم.

وی گفت: در طول سال جاری بیش از ٢۴ جشنواره در استان کرمانشاه برگزار شد که از جمله می‌توان به جشنواره‌های صخره نوردی و مانع سواری در بیستون، جشنواره شکرانه رمضان در باینگان، جشنواره اسب کورد و جشنواره انگور و سیب قصرشیرین اشاره کرد.

این مقام مسئول اذعان کرد: در طول سال جاری با همکاری فرمانداران تقویم رویدادهای گردشگری استان تدوین شد تا ثبت ملی شوند و آژانس‌ها و تورها به تناسب این تقویم تور گردشگری برپا کرده و به استان کرمانشاه سفر می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های کرمانشاه حوزه گردشگری است ابراز کرد: در کنار ظرفیت‌ها باید در حوزه گردشگری زیرساخت‌ها تکمیل شوند.

فرمانی برگزاری تورها و فعال کردن بخش خصوصی را از دیگر اولویت‌های میراث فرهنگی دانست و گفت: در همین زمینه تعامل مثبتی با بخش خصوصی برقرار شد و در زمینه گردشگری داخلی هم گام‌هایی برداشته شد.

وی ادامه داد: در زمینه کمک‌های بلاعوض به زیرساخت‌های گردشگری خصوصا مجتمع‌های بین راهی و تاسیسات گردشگری ١۴٠ میلیارد ریال کمک بلاعوض شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار