مدیرفروش خوراک کپور شرکت فرادانه گفت: معرفی محصولات جدید در زمینه میگو مثل خوراک نرسری گرانوله، مشاوره در زمینه پرورش میگو و ماهی، دیدار با مشتریان شرکت و دریافت نظرات و پیشنهادهای آنها برای سال آینده از برنامه‌های خاص شرکت فرادانه در نمایشگاه اهواز است.
کد خبر: ۱۱۵۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲ 20 January 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حمید موسوی در خصوص اهمیت صنعت آبزیان در اقتصاد کشور و سبد تغذیه مردم گفت: ایران با داشتن تجربه‌ای پنجاه ساله در حوزه آبزی‌پروری، در رتبه دوم کشور‌های منطقه خاورمیانه و نوزدهم کشور‌های جهان قرار دارد. بررسی آمار مربوط به میزان تولیدات شیلاتی اعم از صید و صیادی و آبزی‌پروری در ایران طی ۶ ساله اخیر افزایش ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد که بخش عمده‌ای از این افزایش، متعلق به فعالیت‌های آبزی‌پروری است. بررسی­‌ها نشان می­‌دهد پرورش ماهی در ۲ دهه اخیر بیشترین رشد را در بین سایر بخش­‌های تولید غذا داشته است. گزارش سازمان خواروبار جهانی در بین عملکرد ۷۰ سیستم پرورشی نشان می­‌دهد، این فعالیت تنها منبعی است که بیشترین انگیزش برای فقرزدایی علی‌­الخصوص در مناطق روستایی را دارد.

خوزستان مادر آبزی‌پروری ایران

مدیر‌فروش خوراک کپور شرکت فرادانه با اشاره به اهمیت نمایشگاه آبزی‌پروری اهواز و نقش استان خوزستان در صنعت آبزی‌پروری افزود: برگزاری چنین نمایشگا‌هایی در تولید محصولات و در راستای ارتقاء بهره‌وری تولید و استفاده از تجهیزات جدید می‌تواند در تولید مکانیزه نقش قابل توجهی داشته باشد و به اقتصاد آبزی‌پروری کمک شایانی بکند. خوزستان به عنوان مادر آبزی‌پروری ایران برای گونه‌های پرورشی مختلف و همچنین صید انواع آبزیان، می‌تواند تاثیر مطلوبی از نمایشگاه‌های تخصصی دریافت کند.

اهمیت حضور شرکت فرادانه در نمایشگاه تخصصی اهواز

وی در خصوص اهمیت حضور شرکت فرادانه در نمایشگاه تخصصی اهواز، ادامه داد: به طور کلی می‌توان نمایشگاه را مکانی برای نمایش و عرضه مستقیم کالا‌ها و خدمات حساب آورد. با توجه به قدرت عملیاتی و تاثیرگذاری غیر‌قابل انکار نمایشگاه‌ها به ویژه نمایشگاه‌های تخصصی در ایران امروز، شرکت در آن‌ها است که می‌تواند سبب قدرتمند‌شدن شرکت‌ها و کمپانی‌های مطرح گردد. نمایشگاه اهواز به سبب حضور در استان خوزستان که از قطب‌های مطرح آبزی‌پروری است اهمیت ۲ چندان برای شرکت فرادانه دارد.

معرفی محصولات جدید فرادانه در نمایشگاه تخصصی اهواز

موسوی با اشاره به برنامه‌های خاص شرکت فرادانه در زمینه بازرگانی نمایشگاه با تاکید بر عرضه خوراک ماهی کپور و میگو، عنوان کرد: معرفی محصولات تولیدی در زمینه پرورش و تکثیر ماهی کپور و میگو، معرفی محصولات جدید در زمینه میگو مثل خوراک نرسری گرانوله، مشاوره در زمینه پرورش میگو و ماهی، دیدار با مشتریان شرکت و دریافت نظرات و پیشنهاد‌های آن‌ها برای سال آینده از برنامه‌های خاص شرکت فرادانه در نمایشگاه است.

وی در خصوص اقدامات، فعالیت‌ها و نوآوری‌های فرادانه در عرضه خوراک ماهی و میگو تصریح کرد: فردانه یکی از تامین کننده‌های عمده در زمینه خوراک میگو در سایت چوئبده آبادان می‌باشد. بالای ۸۵ درصد پرورش دهنده‌های این سایت از خوراک شرکت فرادانه استفاده می‌کنند. در زمینه خوراک کپور نیز جزء تامین کننده‌های مهم است که سالانه حدود ۵۰۰۰ تن خوراک در این استان عرضه می‌شود. شرکت فرادانه در تامین خوراک ماهیان سی‌باس و صبیتی در استان خوزستان نیز مشغول به فعالیت است.

توسعه صنعت آبزی‌پروری نقش مهمی در افزایش اشتغال دارد

مدیر‌فروش خوراک کپور شرکت فرادانه با اشاره به چشم‌انداز صنعت آبزی‌پروری در زمینه توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال بیان داشت: توسعه آبزی‌پروری همچنین نقش مهمی در افزایش اشتغال، ارزآوری و توسعه روستایی ایفا می‌کند. تحقیقات نشان می‌دهد اقتصاد آبزی‌پروری نقش مهمی را در توسعه این صنعت ایفا می‌کند. توسعه نوین آبزی‌پروری طی سال‌های اخیر در ایران گسترش زیادی یافته است و هر کدام از آن‌ها، به نوعی اهداف آبزی‌پروری برای تولید بالاتر و توسعه اقتصادی آن را دنبال می‌کند. صادرات خوراک آبزیان و همچنین محصولات تولیدی در سال‌های اخیر نقش قابل قبولی در توسعه این صنعت در ایران داشته است. شرکت فرادانه با تامین پایدار خوراک انواع آبزیان در داخل ایران برای تولید‌کنندگان در پیش‌برد این امر تاثیر زیادی داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار