مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان عقبه پر از شور و نشاط ورزش‌های آبی از جمله واترپلو در زنجان را یادآور شد و افزود: ورزش در بعد قهرمانی و منطقه‌ای بر رفتار مردم در جامعه تاثیرگذار است و شور و نشاط را موجب می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶ 24 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بعد از ظهر امروز در جلسه مجمع انتخاباتی هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان که در سالن ولایت اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، به جابه‌جایی انجام شده در ریاست هیات اشاره و اظهار کرد: بار‌ها گفته‌ام که هر کس در هیات‌ها مسوولیت قبول کند، باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و وضعیت موجود را ارتقا دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: بسیج امکانات و نیرو‌های انسانی، هنر بهره‌مندی از ظرفیت‌ها محسوب می‌شود که باید مد نظر روسای هیات‌ها قرار گیرد.
وی با تاکید بر نگاه ویژه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به زنجان به عنوان یکی از پایگاه‌های قهرمانی افزود: زنجان در ورزش‌های آبی همواره حرفی برای گفتن داشته است.
بازرگان عقبه پر از شور و نشاط ورزش‌های آبی از جمله واترپلو در زنجان را یادآور شد و افزود: ورزش در بعد قهرمانی و منطقه‌ای بر رفتار مردم در جامعه تاثیرگذار است و شور و نشاط را موجب می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اعلام آمادگی برای همکاری با هیات و فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ادامه داد: هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان جزو چند هیاتی است که امکانات سخت‌افزاری خوبی در اختیار دارد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار