مطابق داده‌های اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان طی چهار روز آینده آسمانی اغلب نیمه ابری و با فعالیت سامانه‌های بارشی به ویژه امشب و فردا شب تا پیش‌ازظهر یکشنبه ابری و در بعضی ساعات همراه با بارندگی پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹ 25 January 2024

به گزارش «تابناک تهران» از اداره کل هواشناسی، وضعیت جوی استان طی چهار روز آینده آسمانی اغلب نیمه ابری و با فعالیت سامانه‌های بارشی به ویژه امشب و فردا شب تا پیش‌ازظهر یکشنبه ابری و در بعضی ساعات همراه با بارندگی پیش‌بینی می‌شود.

شایان ذکر است طی این مدت در نیمه جنوبی بارش باران، نیمه شمالی بارش باران و گاهی برف و در ارتفاعات عمدتا بارش برف و کولاک مورد انتظار است و در بعضی ساعات رخداد مه و محدودیت دید در دامنه‌ها و ارتفاعات گاهی رخداد رعدوبرق با احتمال تگرگ دور از انتظار نیست.

همچنین از ظهر شنبه تا دوشنبه در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید و تا شدید پیش‌بینی می‌شود و در روز یکشنبه گاهی وزش باد شدید تا خیلی شدید به ویژه در نیمه جنوبی، نواحی غربی و ارتفاعات مورد انتظار است؛ از ظهر یکشنبه نیز به تدریج کاهش ابر و کاهش محسوس دما و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار