این روزها حضور مجید تجملیان به عنوان رئیس ستاد و فاطمه زارع به عنوان مسئول ستاد بانوان یکی از کاندیداها گلایه‌هایی را به دنبال داشته است.
کد خبر: ۱۱۵۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵ 27 February 2024

فرشاد براتی - تابناک یزد، تنور انتخابات در یزد این روزها در حال گرمتر شدن هست و کاندیداها طبق برنامه تبلیغاتی خود مشغول فعالیت هستند تا بتوانند نظر مردم برای راهیابی به مجلس شورای اسلامی را جلب کنند.

اتفاقی که در تبلیغات انتخاباتی رخ داده این است که همین اقدامات سبب شده اقبال مردم برای حضور در انتخابات بیشتر شود و انتظار می‌رود مشارکت مردم یزد در انتخابات به مانند سالهای دیگر بالاتر از میانگین کشوری و حتی رکورددار شود.

به همین دلیل هم همه وظیفه داریم تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا میزان مشارکت مردم را در این صحنه بسیار مهم سیاسی کشور افزایش دهیم و زمینه‌ای به وجود آوریم که تعداد بیشتری از افراد به پای صندوقهای رای بیایند و حتی اگر بر روی یک نفر تاثیرگذار هستیم هم دست او را گرفته و به میدانی بیاوریم که قطعا پاسخ بسیار محکمی به توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان خواهد بود.

با این وجود اما برخی افراد به دلیل پست ها و مسئولیت هایی که دارند شاید باید بیشتر از آنکه به صورت مستقیم و تمام وقت در عرصه انتخاباتی شرکت کنند و به نفع نامزدی خاص فعالیت داشته باشند، خدماتی ارائه نمایند تا مردم به واسطه آن خدمات و انجام مسئولیتی که می بینند به پای صندوق های رای بیایند.

از جمله این موارد نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا است که قطعا انتظار مردم از آنها این است که به جای حضور در ستادهای انتخاباتی کاندیداها و قبول مسئولیت در این ستادها مسئولیت خود را انجام داده و صرفا مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت نمایند.

مجید تجملیان و فاطمه زارع دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر یزد هستند که شاید بتوان آنها را مشمول این موضوع دانست که به صورت مستقیم در ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای یزد مسئولیت گرفته و قطعا حجم کاری مسئولیتی که بر دوش دارند بسیار بالاست و مجید تجملیان به عنوان رئیس ستاد و فاطمه زارع به عنوان رئیس ستاد بانوان این کاندیدا مجبور هستند بخش زیادی از وقت خود را برای این منظور بگذارند.

البته دیگر اعضای شورای اسلامی شهر یزد هم هر یک از کاندیدایی حمایت هایی انجام داده اند اما اینکه به صورت کامل مسئولیتی در ستاد بگیرند شاید از انتظار مردم دور باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار