رئیس اداره جنگل‌داری و جنگل‌کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای اجرای عملیات جنگل‌کاری در سطح ۱۹۰۰ هکتار در استان در هفته منابع طبیعی امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۶۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰ 03 March 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا عبدالعلی جلیلیان با بیان اینکه در هفته منابع طبیعی عملیات جنگل کاری در سطح ۱۹۰۰ هکتار از عرصه های جنگلی و منابع طبیعی در استان اجرا خواهد شد، گفت: نهال مورد نیاز برای جنگل کاری در این سطح در استان تامین شده و از ۱۵ اسفند به بعد نسبت به کاشت نهال ها در عرصه های منابع طبیعی استان اقدام خواهد شد.

جلیلیان افزود: پیش از این و از ابتدای امسال تاکنون کار جنگل کاری در سطح ۱۶۰۰ هکتار از عرصه های منابع طبیعی در استان اجرایی شده که با احتساب اجرای پروژه نهالکاری در هفته منابع طبیعی، سطح جنگل کاری در استان در سال جاری در مجموع به ۳۵۰۰ هکتار خواهد رسید.

رئیس اداره جنگل‌داری و جنگل‌کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه یادآور شد: از ابتدای امسال همچنین کار توسعه جنگل های استان با استفاده از بذور در سطح حدود ۵۰۰ هکتار از عرصه های منابع طبیعی استان انجام شده است.

جلیلیان در ادامه سطح جنگل های استان کرمانشاه را ۵۲۷ هزار و ۴۰۳ هکتار اعلام کرد و افزود: ۱۱۷ هزار هکتار از جنگل های استان جزو جنگل‌های انبوه به شمار می‌روند که عمدتا در شهرستان‌های منطقه اورامانات پراکنده شده‌اند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار