با حضور فرمانده کل سپاه و به استقبال از دومین کنگره ملی کهگیلویه و بویراحمد مجتمع اردوگاهی شهدای استان در خرمشهر کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳ 09 March 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، این مجتمع اردوگاهی میزبان خیل عظیم زائران اربعین و راهیان نور؛ کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

در راستای استقبال از برگزاری دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد هفدهم اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سیدعلی احمد زاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد، سردار حمید خرم‌دل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، سردار مثنوی جانشین سپاه فتح و جمعی از مسئولان استانی آئین کلنگ زنی مجتمع اردوگاهی شهدای سپاه فتح در خرمشهر برگزار شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: این پروژه در مساحت ۱۰ هزار متر مربع با زیربنای شش هزار و ۵۰۰ مترمربع و بااعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانداری و سپاه در مجتمع اردوگاهی شهید باکری خرمشهر اجرایی خواهد شد.

سردار حمید خرم دل افزود: مجری این پروژه معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه فتح است که به‌منظور رفاه حال زائران راهیان نور و زائران اربعین در شهر مرزی شلمچه احداث می‌شود.

وی بیان کرد: این مجتمع شامل دو خوابگاه عمومی به ظرفیت ۴۲۰ نفر، آشپزخانه و سلف‌سرویس به زیربنای هزار و ۲۰۰ مترمربع، مسجد با زیربنای ۶۵۰ مترمربع، ساختمان اداری و آموزشی با زیربنای هزار مترمربع و مجموعه سوئیت‌های خانوادگی با زیربنای هزار مترمربع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار