تابناک هرمزگان- 15 اسفند ۱۴۰۲، همزمان با روز درختکاری، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به همراه جمعی از مدیران و کارکنان این منطقه، در اقدامی نمادین، اقدام به کاشت نهال در محوطه این منطقه نمودند.
کد خبر: ۱۱۵۸۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ 05 March 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//  در این مراسم، پیرحسینلو مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس ضمن تبریک روز درختکاری، به اهمیت حفظ و نگهداری از منابع طبیعی و درختان اشاره کرد و گفت: “درختان، ریه‌های زمین هستند و نقش حیاتی در حفظ محیط زیست و سلامتی انسان دارند.”

وی همچنین بر لزوم ترویج فرهنگ درختکاری در بین مردم و به خصوص نسل جوان تأکید کرد و گفت: “همه ما باید در حفظ و نگهداری از درختان کوشا باشیم و برای توسعه فضای سبز تلاش کنیم.”

در این مراسم، بیش از ۱۰۰ اصله نهال از انواع مختلف درختان مثمر و غیرمثمر در محوطه منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس کاشته شد.

وی گفت کاشت نهال در روز درختکاری، اقدامی نمادین برای ترویج فرهنگ حفظ و نگهداری از منابع طبیعی و درختان است. امید است با کاشت و نگهداری از درختان، بتوانیم گامی در جهت حفظ این سرمایه‌های ارزشمند برداریم.

پیرحسینلو در پایان اظهار داشت اقدامات مانند کاشت نهال و سایر برنامه ها نشان می‌دهد که منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به حفظ محیط زیست و منابع طبیعی اهمیت می‌دهد و برای تحقق این هدف، برنامه‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار