رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی قم از کشف ۴۰ کیلوگرم تریاک در کامیون حمل سیب‌زمینی و دستگیری یک نفر دراین‌ رابطه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴ 24 March 2024

به گزارش تابناک قم، سرهنگ حسن هاشم نیا در گفت‌وگویی اظهار داشت: در پی خبر واصله مردمی مبنی بر حمل و جابه‌جایی محموله مواد مخدر توسط یک دستگاه کامیون حامل تره‌بار سیب‌زمینی از استان کرمان به تهران موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان با کنترل محورهای ورودی اقدام، سرانجام کامیون موصوف شناسایی، متوقف و به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان دلالت شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم ادامه داد: طی بازرسی صورت‌گرفته از کامیون حامل تره‌بار سیب‌زمینی، ۴۰ کیلو و ۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب چهاربسته کشف و در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان گردید.

وی بیان داشت: شهروندان می‌توانند هرگونه گزارش‌ها خود را از طریق سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی و یا از طریق مراجعه حضوری به دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ واقع در خیابان امام خمینی (ره) جنب کلانتری ۱۷ شهید بهشتی اعلام کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار