امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت : در هر ملتی و هر آینه شادی چارچوبی برای خود دارد در اسلام هم شادی قانون دارد، اسلام به ما اجازه نمی‌دهد برای رسیدن به شادی، قوانین اسلام را زیر پا بگذاریم، شادی در چارچوب قانون باید رعایت شود.
کد خبر: ۱۱۶۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰ 29 March 2024
 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار  بیان کرد : مردم ایلام و حتی مردم متدین کردستان لباس محلی کُردی دارند، آیا جای فکر ندارد چرا یک عده با لباس خاص چریک‌های کومله در حال رقص و هنجار شکنی هستند.
 
وی افزود : وقتی در جامعه‌ ما به عنوان شادی محفلی برگزار می شود که رسانه های بیگانه مبلغ آن باشند و حجاب، عفاف، حیا و غیرت را نشانه گرفت باشند، باید مراقبت کرد که این آتش زدن بنیان خانواده ها است، مراسمی که در آن دین زدایی تبلیغ شود مغایر با دستور خدا، اسلامی و ائمه اطهار(ع) است.

امام جمعه ایلام ادامه داد : دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی که این همه از ما شهید گرفته‌اند، گروهک های ضد انقلاب که برای نابودی انقلاب اسلامی دستشان تا مِرفق به خون شهدای ما آلوده است، سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی دنیا دست به دست هم دادند که حالا که در رویارویی با ملت غیور ایران، جرات جنگ ندارند، تاریخ تلخ اندلس را برای مردم ما تکرار کنند از طریق تحریک شهوت، ترویج ابتذال، افراط و غیرت زدایی، دین را از جوانان ما بگیرند.

وی تصریح  کرد: ما برای دفاع از ناموس مان، هزاران شهید دادیم، الان برخی ها که نتوانستند با سلاحشان به ما آسیب بزنند و شهید دادیم، مقاومت کردیم، الان بخواهند با ابزار چشم چرانی و رقاصی در جامعه‌ی ما دین زدایی و غیرت زدایی کنند، مردم ما مردم با غیرتی هستند، آداب و رسوم و فرهنگ خود را دارند، هم اسلام و هم فرهنگ کردی استان ایلام زبانزد است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد : شب های قدر فرصت فوق العاده ای است که مشابهی در دنیا ندارد، شب هایی که عبادت و مسیر بندگی خدا برتر از هزاران ماه عبادت است که باید تلاش کرد از لحظه به لحظه آن بهره مند شد.

وی تاکید کرد : آنچه امروز روح ایمان و امید را در مردم غزه با فلسطین ایجاد کرده، نشأت گرفته از انقلاب اسلامی و روز قدس است، مردم ما در سخت ترین شرایط زیر بمباران در دوران دفاع مقدس از فلسطین حمایت کردند، روز تاریخی و پر افتخار برای حمایت از مظلومان مسلمان است و مردم ما هفته آینده در صحنه خواهند بود و به دنیا نشان خواهند داد که در کنار برادران و خواهران مسلمان و مظلوم خود هستند./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار