نایب رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پیامی به شهادت رساندن شماری از مستشاران کشورمان در سوریه توسط رژیم صهیونیستی را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شهیدپرور ایران، مبارزان جبهه مقاومت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم‌رزمان و خانواده‌‏های گرانقدر این شهیدان والامقام تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۱۶۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴ 02 April 2024

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نایب رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پیامی به شهادت رساندن شماری از مستشاران کشورمان در سوریه توسط رژیم صهیونیستی را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شهیدپرور ایران، مبارزان جبهه مقاومت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم‌رزمان و خانواده‌‏های گرانقدر این شهیدان والامقام تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است : رژیم نامشروع صهیونیستی در اوج سرافکندگی و درماندگی در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت و شرمساری در شبستان افکار عمومی جهان در قتل‌عام بیش از ۶ ماه مردم مظلوم و بی دفاع غزه دست به اقدامی تروریستی، جنایتکارانه، ناجوانمردانه و بزدلانه زد و هفت تن از مستشاران نظامی و پاسداران حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سوریه، را به شهادت رساند.

این اقدام ددمنشانه، وحشیانه، رذیلانه و بر خلاف موازین حقوق بین‌المللی رژیم پلید و کودک کش صهیونیستی سند دیگری بر وحشی‌گری رژیم نامشروع است، که در سایه حمایت و کمک مدعیان حامی حقوق بشر در آمریکا و اروپا به این جنایت هولناک دست زده و ملت ایران و تمام آزادیخواهان و مسلمانان جهان را عزادار کرده است.

آحاد مسلمانان و آزادیخواهان جهان نیک می‌دانند که این جنایت به مثابه نقض تمام معاهدات جهانی و اصول انسانی و با پشتیبانی نظام سلطه و در رأس آنها آمریکا صورت گرفته است. از این رو، یقین داریم با شجاعت و رشادت رزمندگان جبهه پرافتخار مقاومت انتقام سختی در انتظار رژیم غاصب اسرائیل خواهد بود.

اینجانب ضمن محکومیت شدید حمله موشکی رژیم سفاک صهیونیستی به محل کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت مستشاران سرافراز ایران اسلامی، سرداران رشید اسلام محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاجی رحیمی و افسران شهید حسین امان‌اللهی، سید مهدی جلالتی، محسن صداقت، علی‌ آقا بابایی و سید علی صالحی روزبهانی را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، فرماندهی معظم کل قوا، ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی، مبارزان جبهه مقاومت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم‌رزمان و خانواده‏‌های گرانقدر این شهیدان والامقام تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار