فرماندار ویژه ری:
فرماندار ویژه شهرستان ری در روز جهانی قدس در فشافویه گفت : امروز شاهدیم که رژیم صهیونیستی با قساوت تمام روی به کشتن کودکان و زنان بیگناه غزه آورده و اقدامات وحشیانه ای همچون حمله به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه آورده و به هیچ قانون و عهدنامه بین المللی پایبند نیست به خوبی بیانگر حرکت رو به اضمحلال این رژیم کودک کش می باشد.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹ 05 April 2024

به گزارش تابناک تهران، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری امروز میهمان نمازگزاران و مردم شریف فشافویه بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ابتدای سخنان خود با اشاره به منشاء پیدایش رژیم صهیونیستی و آغاز درگیری ها در سرزمین های اشغالی گفت: سوال اصلی اینجا است که چرا سرزمین فلسطین از سوی یهودیان انتخاب شد؟ اعراب در ۷ هزار سال پیش از میلاد مسیح در این منطقه که بسیار آباد و زرخیز بود زندگی می کردند. حضرت ابراهیم خلیل نیز از سرزمین مکه به این منطقه مهاجرت نمود. حضرت موسی کلیم الله نیز در همین منطقه به مقام رسالت مبعوث گردید و مردم را به دین الهی دعوت نمود. حضرت عیسی روح الله نیز در این منطقه متولد و به مقام رسالت مبعوث گردیدند و آیین الهی مسیح را ترویج نمود.

فرماندار ویژه ری : اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی نشان از اضمحلال این رژیم کودک کش دارد

وی افزود: یهودیانی که خود را قوم برتر و دین خود را بالاترین دین میدانستند به مخالفت با مسیحیت پرداخته و اختلاف و دشمنی از این نقطه آغاز گردید. به خواست و اراده خداوند مسیحیت در آن منطقه و دوران گسترش یافت و اکثریت مردم به سوی عیسی مسیح آمدند. به همین دلیل یهودیانی که منافع خود را در خطر می دیدند تصمیم به مهاجرت به سایر نقاط زمین گرفتند.

باب الحوائجی ادامه داد: پس از بعثت خاتم النبیین حضرت محمد «ص» نیز احترام و قداست منطقه قدس و بیت المقدس پابرجا بود و بعنوان قبله اول مسلمین جهان معرفی گردید تا زمانیکه به دستور الهی قبله مسلمین به کعبه مکرمه تغییر یافت.

فرماندار ویژه ری : اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی نشان از اضمحلال این رژیم کودک کش دارد

وی افزود: پیشینه تاریخی غنی و موقعیت استثنایی اقتصادی، جغرافیایی و سیاسی منطقه فلسطین سبب شد تا استعمار پیر در حدود ۷۵ سال قبل با نقشه ای شوم و باهدف تسلط بر منابع و منافع موجود در این نقطه از زمین با بهانه اینکه سرزمین فلسطین خواستگاه اصلی یهود بوده اقدام به جمع آوری و کوچاندن یهودیان آواره در سراسر جهان به سوی کشور فلسطین نمودند و با خیانت ابرقدرتهای جهانی در سازمان ملل اقدام به تأسیس کشوری جعلی به نام اسرائیل نمودند.

معاون استاندار تهران اضافه کرد: حضرت امام خمینی «ره» از اولین علمای اسلام بودند که در سال ۱۳۴۲ و در سخنرانی تاریخی خود در مدرسه فیضیه به موضوع رژیم جعلی اسرائیل و خطرات آن برای دنیای اسلام برای مردم سخنرانی و به روشنگری پرداختند. پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نیز مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و دفاع از ملت مظلوم فلسطین به یکی از اصول اساسی جمهوری اسلامی ایران تبدیل شد.

وی افزود: حضرت امام خمینی «ره» در روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی با دوراندیشی و درایت مثال زدنی آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را بعنوان روز جهانی قدس و روزی برای خروش مسلمین و آزادیخواهان جهان برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و سرنگونی رژیم منحوس صهیونیستی تعیین فرموده و آزادی قدس شریف را آغازی برای فراگیری حکومت صالحان و برافراشته شدن پرچم لااله الا الله و محمد رسول الله در تمامی کره خاکی معرفی نمودند.

فرماندار ویژه ری : اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی نشان از اضمحلال این رژیم کودک کش دارد

باب الحوائجی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری مدظله العالی فرمودند رژیم جعلی اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید. اگر امروز شاهدیم که رژیم صهیونیستی با قساوت تمام روی به کشتن کودکان و زنان بیگناه غزه آورده و اقدامات وحشیانه ای همچون حمله به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه آورده و به هیچ قانون و عهدنامه بین المللی پایبند نیست به خوبی بیانگر حرکت رو به اضمحلال این رژیم کودک کش می باشد.

وی افزود: امام خمینی «ره» فرمودند بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود. ملت ما ملت اقتدار، اسلام، عاشورا و امام حسین است و در مقابل ظلم و ستم خواهد ایستاد. ملت ما با شهادت فرزندانش نه تنها عقب نخواهد نشست بلکه حمله ور خواهد شد. ملت ما برای اسلام عزیز می خروشد و برای انتشار آن از همه چیز خود خواهد گذشت. مردم ایران اسلامی با خداوند متعال معامله کرده اند و چه معامله ای بهتر از دفاع از دین مبین اسلام.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان گفت: امروز اعلام می کنیم که برای جانفشانی و گرفتن انتقامی که مولای ما حضرت امام خامنه ای عزیز فرموده اند ایستاده ایم و با تمام قوا آماده اجرای فرامین نایب بر حق امام عصر می باشیم و انشاالله انتقام شهدای عزیز ما در دمشق به زودی گرفته خواهد شد و سیلی محکمی بر چهره منحوس اسرائیل نواخته خواهد شد که برق آن چشمان آمریکایی ها و استکبار جهانی را کور خواهد کرد.

نماز عبادی سیاسی جمعه بخش فشافویه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین امیری باحضور مردم مؤمن و ولایتمدار فشافویه در مصلی امام خمینی «ره» شهر حسن آباد برگزار شد.

فرماندار ویژه ری : اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی نشان از اضمحلال این رژیم کودک کش دارد

روز جمعه مراسم و برنامه های دیگر هم در شهرستانهای استان برای حمایت از مردم غزه برگزار گردید

 

از  قیامدشت تا فلسطین و نوار غزه؛


ابراز انزجار مردم شهر قیامدشت از جنایات رژیم اشغالگر قدس و حامیان این رژیم کودک کش

حضور باشکوه مردم ولایتمدار و انقلابی بخش کهریزک( باقر شهر ) در راهپیمایی روز جهانی قدس همراه با سایر نقاط کشور اسلامی

فرماندار ویژه ری : اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی نشان از اضمحلال این رژیم کودک کش دارد

راهپیمایی روز قدس در شهر ری

فرماندار ویژه ری : اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی نشان از اضمحلال این رژیم کودک کش دارد

امروز اسرائیل توان بازگشت به دوره حمله و پدافند ندارد

فرماندار ویژه ری : اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی نشان از اضمحلال این رژیم کودک کش دارد

حجت الاسلام حمید آقایی مشاور راهبردی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در سخنرانی راهپیمایی روز جهانی قدس شهر دماوند اظهار داشت:
در سال ۵۷ تصور می‌شد مسئله قدس یک مسئله عربی است ولی امام راحل این مهم را یک مسئله جهانی معرفی کردند و امروز شاهد هستیم که تمامی کشور های مختلف جهان روز قدس را مهم می‌دانند.

وی ادامه داد: ۶ ماه است از عملیات طوفان الاقصی می گذرد و جنایت اسرائیل در غزه ادامه دارد و شاهد شهادت زن و مرد و کودک هستیم اما بدانید که این جنگ اسرائیل را آنقدر زمین گیر، بیچاره و گرفتار نکرده بود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در جنگ های گذشته هرچه بود اسرائیل حمله می‌کرد ولی امروز اسرائیل توان بازگشت به دوره حمله و پدافند ندارد و اکنون فقط از خود دفاع می‌کند.هر کاری اسرائیل می‌کند کنش نیست بلکه واکنش است.

مشاور راهبردی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بیان کرد: اسرائیل در طول این سال‌ها تلاش کرده ساختار اصلی امنیت خود را حفظ کند؛ حکومت اسرائیل چند ستون دارد که یکی از این ستون ها جنگ و حمله سریع است و ستون دوم آنها این است که نباید جنگ به داخل کشورشان کشیده شود و حاشیه امنشان به خطر افتد ولی امروز شاهد هستیم حماس امنیت آنها را بهم ریخته است.

وی گفت: آنها به دنبال این بودند که ارتش قدرتمند درست کنند و به گونه ای عمل کنند که هیچ گاه غافلگیر نشوند ولی در این جنگ تمام ستون های اصلی خیمه دولت اسرائیل بهم ریخته و دیگر کمر راست نخواهد کرد.این جنگ موجب شد تا برای نخستین بار جبهه مقاومت تبدیل به شبکه مقاومت شد.

حجت الاسلام آقایی افزود: در عملیات طوفان الاقصی شهرهای سرزمین های اشغالی اسرائیل تبدیل به شهر ارواح شده و بسیاری از مردم شهرک نشین، محل زندگی خود را خالی کردند و برای نخستین بار است که هر روز تخریب پایگاه های آمریکایی و حملات به سمت آنها بیشتر می شود.

وی گفت: امروز اسرائیل دست پا می زند و روز به روز توان آنان گرفته می شود و ضعف اسرائیل تبدیل به قوت نخواهد شد و اسرائیل دیگر کمر راست نخواهد کرد و قطعا نابودی آن نزدیک است و جشن روز قدس را در مسجد الاقصی برگزار خواهیم کرد.

فرمانده سپاه پردیس: رژیم مدعی و قدرت طلب صهیونیستی با کشتار زنان و کودکان به جنون رسیده است

فرماندار ویژه ری : اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی نشان از اضمحلال این رژیم کودک کش دارد

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: در ۱۸۰ روز اخیر رژیم کودک کش و مدعی صهیونیستی با کشتار زنان وکودکان به جنون رسیده است.

سرهنگ ابراهیم گرمابدری روز جمعه در آیین راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع راهپیمایان روزه دار و ولایت مدار شهرستان پردیس اظهار داشت: رژیم اسرائیل در ۱۸۰ روز گذشته بیش از ۳۴ هزار نفر را شهید و در حدود ۷۵ هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین را که بیشتر آنها زنان و کودکان هستند را مجروح کرده که نشان از به جنون رسیدن این رژیم مدعی و غاصب است.

وی با بیان اینکه امروز روز اتحاد اسلام روز شکست معامله قرن و روز تثبیت آرمان فلسطین عزیز است، توضیح داد: رژیم صهیونیستی با پشتیبانی شیطان بزرگ وآمریکای جنایتکار روزگاری با قلدری و با جنایت های وحشیانه خود کودکان زنان و مردم مظلوم را ناجوانمردانه به شهادت رساند.

وی ادامه داد: این حیوان سرکش و هار با مجاهدت های رزمندگان اسلام و مقاومت مردم مظلوم فلسطین رو به افول و نابودی است و پیش بینی مقام رهبری درباره نابودی اسرائیل اتفاق می افتد.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس خاطر نشان کرد: مقاومت اسلامی همچنان در میدان جنگ ثابت قدم و در تمام جبهه های نبرد مقاومت و در این نبردی که دشمن با توهماتی که برای ارتش و ظرفیت خود داشته دشمن راساقط کرده است.

گرمابدری دامه داد: نگاه الهی به این نبرد صفوف ملتها را متحد تر کرده است، طوفان الاقصی، طوفان الااحرار را به راه انداخته و با این مقاومت و آزادگی این رژیم منحوس ومدعی و قدرت طلب که با پشتیبانی کشورهای متعدد به دنبال جنایت بود زمین گیر شد .

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی توضیح داد: رهبر عزیز ما در خصوص طوفان الاحرار فرمودند که عملیات طوفان الاحرار ضربه کاری به رژیم صهیونیستی وارد کرده و این شکست غیر قابل ترمیم است و این حماسه بزرگی برای نجات فلسطین رقم خورده است و دیگر رژیم صهیونیستی رفتنی است.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: سید الشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی گفت که دفاع از فلسطین برای شرف و عزت است و ما این را با هیچ چیزی در دنیا معامله نمی کنیم.

سرهنگ گرمابدری ادامه داد: در جنایت اخیر که رژیم صهیونیستی در کشور سوریه بر رزمندگان اسلام و بر مستشاران جمهوری اسلامی روا داشته که منجر به شهادت جمعی از فرماندهان و مجاهدین این مسیر شده است، مقام رهبری در اولین سخنرانی خود در سال جدید هشدار و اخظار به رژیم صهیونیستی دادند.

وی افزود: رژیم رو به افولی که به جنون رسیده و مردم را می کشد،آماده باشد ۱۰۰ درصدی به نیروهای خود داده و پناهگاه ها را آماده کرده و مردم این رژیم جعلی از وحشت به فروشگاه ها هجوم برده و انها را غارت کردند و همه اینها فقط و با هشدار و اخطار مقام رهبری و ولی امر مسلمین اتفاق افتاده است.

 فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا استان تهران

 سردار قربان محمد ولی زاده در مراسم یاد بود شهدای کنسولگری ایران در سوریه تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی شکست صهیونیستی در منطقه است.

وی افزود: آیندگان باید بدانند ما با شهید زاهدی ها زندگی کردیم، ادامه داد: دستاوردها و افتخاراتی که شهدا برای ما رقم زده اند، باید در دست نسل های بعد انقلاب قرار گیرد.

فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا استان تهران گفت: برای آخرت توشه جمع کنیم، روزی که همه دست ها خالی است این شهدا هستند که می توانند پرونده های زیبایی را برای به ارمغان بیاورند. حال این توفیق داده شده است. پس باید قدر این روزها و لحظه ها را دانست. وقت گذاشت و با تمام توان در این کنگره کار کرد.

وی افزود: روز قدس روزی است که همه مکلف هستیم. وظیفه نتایج راهبردی عملیات طوفان الاقصی و بویژه شکست صهیونیستی در منطقه است و دشمنانی که خواستند نام فلسطین را از تاریخ محو کنند ولی امام راحل عظمت این روز را آفریده است.

سردار ولی زاده اعلام کرد: بسیج و سپاه به عنوان جهش تولید، تولید سرمایه اجتماعی، اعتماد عمومی به مردم، به نظام، ولایت، دولت و تشکیلات نظام و انقلاب و تولید امنیت است.

فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا استان تهران خاطر نشان کرد: امنیت، از طریق مردمی کردن و حضور در اقشار مختلف جامعه به دست آمده و اجازه ندهیم خدشه دار شود، امنیت را باید ایجاد کنیم.

توزیع ۴۰۰ اصله نهال به یاد شهدای مظلوم غزه در دماوند 

۴۰۰ اصله نهال به یاد شهدای مظلوم غزه توسط کارشناسان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند در جمعه آخر ماه مبارک رمضان مصادف با روز قدس توزیع شد.

حسن شکری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند طی پیامی فرارسیدن روز جهانی قدس را گرامی داشت و گفت: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، نخستین قبله مسلمانان، نور امید را در دل مستضعفان جهان روشن کرده و به عنوان فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین مبدل گشته است تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی جدا نشدنی دارد.

وی افزود: روز قدس، روز اعلام همبستگی جهانی با آرمان فلسطین، یادآور حماسه‌ های ماندگار مقاومت و فریادی بیکرانه مظلومیتی بی‌مرز است؛ روزی که ملّت‌های آزاده‌ی جهان یکصدا و یکپارچه می‌خروشند و ندای آزادگی را سر می‌دهند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند گفت: اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران ، فرارسیدن یوم الله قدس را به عنوان نماد وحدت جهان اسلام، نقطه عزت و کرامت مسلمانان گرامی داشته، سربلندی اسلام و مسلمین را از خداوند منان خواستارم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار