فرماندار لنگرود بر ضرورت برگزاری باشکوه مراسم سالگرد سردار شهید حق بین تاکید کرد
کد خبر: ۱۱۶۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵ 09 April 2024

فرماندار لنگرود بر ضرورت برگزاری باشکوه مراسم سالگرد سردار شهید حق بین تاکید کردفرماندار لنگرود بر ضرورت برگزاری باشکوه مراسم سالگرد سردار شهید حق بین تاکید کرد

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان محمدرضاجلالی فرماندار شهرستان لنگرود در نشست ستاد برگزاری مراسم سالگرد سردار شهید محمد علی حق بین که با حضور اعضای ستاد در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید، بر لزوم هر چه با شکوه‌تر برگزاری این مراسم تاکید کرد.
وی شهید حق بین را افتخارگیلان و ایران دانست و گفت: این دلاور، با تمام وجود به نظام اسلامی وجبهه مقاومت جهت حفظ و حراست از ایران سرافراز خدمت کرد فلذا نام و یاد او همواره جاودان باقی خواهد ماند.
وی مهم ترین اهداف شهدا را حفظ و صیانت از نظام اسلامی وایران عزیز ذکر و افزود: این شهید سرافراز با تمام وجود در راه دفاع ازحرم جمهوری اسلامی و حریم زینبی تلاش کرد و لذا ملت نیز همواره یاد او را در خاطره ها زنده نگه خواهند داشت.
فرماندار لنگرود با تاکید بر بسیج همه امکانات و ظرفیت ها ابراز امیدواری کرد مراسم این شهید درراستای تبین اهداف و مسیر شهدا وانتقال سیره عملی آنان به نسل های آینده، با شکوه ویژه ای برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار