رئیس شورای شهر اردبیل از اهدای سفر معنوی مشهد مقدس به خانواده پاکبان نمونه روز‌های بارانی اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۲۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۴ 15 April 2024

به گزارش تابناک اردبیل، میرمحمد سیدهاشمی، ۲۶ فروردین در جلسه ویژه‌ای از آقای «س. فتوحی» پاکبان نمونه شهر که در روز‌های بارش باران در شهر اردبیل در راستای رفع آبگرفتگی معابر شهری تلاش ویژه کرده بود، تقدیر و تجلیل شد.

وی با بیان اینکه این جلسه، علاوه بر تقدیر از این پاکبان خدوم در واقع تجلیل نمادین و خداقوت گویی به تمامی کارگران خدوم شهرداری است؛ افزود: ما در مجموعه‌ی شورا دست بوس تمامی کارگران و پاکبانان خدومی که که با تعهد و مسئولیت پذیری، وظیفه خود را فراتر از انتظار برای این شهر انجام می‌دهند، هستیم.

رئیس شورای شهر اردبیل بیان کرد: در راستای عمل به فرمایشات دکترآیت الله سیدحسن عاملی نماینده، ولی فقیه در اردبیل و امام جمعه اردبیل مبنی بر اهدای یک سفر معنوی به خانواده این پاکبان، اعضای شورای شهر یک سفر زیارتی به مشهد مقدس را به خانواده این پاکبان تلاشگر و خدوم اهدا کردند.

سیدهاشمی با اشاره به اینکه شاید بخشی از این موضوع که پاکبان شهرداری در راستای رفع آبگرفتگی معابر دچار زحمت شده است از کم کاری مجموعه شهرداری و شورا باشد، اما بخشی هم مربوط به مباحث شهروندی و فرهنگ شهروندی است.

وی با تاکید بر رعایت ایمنی در حوزه فعالیت تمامی کارگران شهرداری بویژه کارگران خدمات شهری و سازمان آتشنشانی افزود: همواره جایگاه تمامی کارگران برای ما بسیار ارزشمند است و همه وظیفه داریم قدردان آن‌ها باشیم.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار