مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌ غربی:
حجت الاسلام «میرزایی» گفت: قدرت و اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج است و در برابر هر متجاوزی با قدرت و اقتدار برخورد می‌کند
کد خبر: ۱۱۶۲۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱ 16 April 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین «داود میرزایی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌ غربی امروز در مراسم عطر افشانی مزار شهدا که به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در گلزار شهدای باغ رضوان ارومیه برگزار شد اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در این 45 سال با روحیه انقلابی، مظهر تامه آیه شریفه و اعدوا لهم ما استطعتم من قوة بوده است. نيروي سرافراز و توانمندي كه به عنوان دژ مستحكم، بازوي دفاعي پرتوان كشور و حافظ سربلند نظام اسلامي، همواره حضوري پرصلابت و مقتدرانه در راه دفاع از عزت، اقتدار ، امنيت و تماميت ارضي كشور در برابر تهديدات دشمنان داشته و در اين عرصه داراي كارنامه اي سرشار از حماسه آفريني ها، افتخارات و جانفشاني ها مي باشد

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، افزود: مصداق بارز حیات طیبه شهدا هستند، آنهایی که حیاتشان حیاتی الهی بود و با بصیرتی که داشتند در راه دفاع از آرمان‌های اسلام و دین جان خود را فدا کردند.

حجت الاسلام میرزایی گفت: زندگی با عزت در مسیر خدا بودن است و ما با صیانت از آرمانهای شهدا می توانیم رهرو واقعی آنها باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌ غربی با اشاره به اینکه اقتدار نیروهای مسلح ما امروز در اوج است ابراز داشت: ایران در عملیات وعده صادق به دنیا و سردمداران استکبار ثابت کرد که زمان بزن و در رو تمام شده و در برابر هر متجاوزی با قدرت و اقتدار برخورد خواهد کرد. پاسخ کوبنده سربازان اسلام, سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و گروه های مقاومت بسیار بجا و مورد حمایت است‌، ان شاءالله به زودی این غده سرطانی محو و ملت های مظلوم عالم به پیروزی نهایی خواهند رسید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار