رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه از اجرای طرح نور نیروی انتظامی قدردانی و حمایت می‌کنیم، گفت: دهه کرامت فرصت خوبی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است.
کد خبر: ۱۱۶۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸ 01 May 2024

به گزارش «تابناک البرز» داود شمس، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز اظهار کرد: دهه کرامت از ۲۱ اردیبهشت همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) آغاز و تا سالروز میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد و با توجه به عشق و ارادت قلبی مردم ایران به ائمه اطهار(ع) به‌ویژه هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا(ع) به این عنوان نامگذاری شده است.

وی افزود: این دهه فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی بوده و امیدواریم با برگزاری جشن‌ها و ویژه برنامه‌هایی در این ایام بتوانیم فضای شاد و مفرحی در جامعه ایجاد کنیم.

این مسئول بیان کرد: طبق دستورالعمل ابلاغی، اشاعه ارزش‌های معنوی و مذهبی، بازخوانی سیره امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، توجه و تأکید بر سیره و سلوک امام هشتم و خواهر گرامیش در برنامه‌های دهه کرامت به خصوص در برنامه‌های روز دختر از سیاست گرامیداشت دهه کرامت است.

شمس ادامه داد: این دهه بهترین فرصت برای رفع شک و شبهه افراد به خصوص نوجوان و جوانان، بهره‌گیری از فضای مجازی، راه‌اندازی کمپین‌های مجازی، زمینه‌سازی برای حضور و مشارکت گسترده مردم در تبیبن مراسم اسلامی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، افزایش شور و نشاط درون جامعه از دیگر اهداف گرامیداشت دهه کرامت محسوب می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز تصریح کرد: دهه کرامت فرصت خوبی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است و از اجرای طرح نور نیروی انتظامی قدردانی و حمایت می‌کنیم، افزایش مشارکت کانون‌های مردمی و مردم محورسازی برگزاری مراسم دهه کرامت از جمله سیاست‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار