کد خبر: ۱۱۶۵۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰ 06 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، مصطفی صداقت مربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پس از دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس تهران که با برد سرخپوشان تهران پایان یافت، اظهار کرد:

از طرف سرمربی و بازیکنان از هواداران تشکر می‌کنم که باز هم ما را تنها نگذاشتند و جو فوق‌العاده‌ای ساختند؛ شرمنده‌ایم که نتوانستیم نتیجه‌ دلخواه‌شان را به دست آوریم و قول می‌دهیم در نخستین فرصت جبران کنیم.

وی درباره عملکرد تیم نساجی در دیدار مقابل پرسپولیس، گفت: ضمن تبریک این برد به تیم خوب پرسپولیس به بازیکنان خودمان هم خسته نباشید می‌گویم؛ به نظرم برای برد مقابل تیم مدعی قهرمانی به ویژه در نیمه نخست مسابقه طوری که باید با کیفیت و شجاعانه بازی می‌کردیم عمل نکردیم.

مربی نساجی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم شرایط به سود ما رقم خورد و به گل رسیدیم ولی نیمه دوم کاملا به نفع تیم ما یک‌طرفه بود اما روی تجربه و کیفیت بازیکنان حریف امتیاز را از دست دادیم.

صداقت در پاسخ به پرسشی مبنی بر چرایی پر تعداد شدن پاس‌ها در مرحله پایانی حملات نساجی، اظهار کرد: دلیل اینکه در نیمه دوم پاس‌های متعدد داشتیم به خاطر تراکم دفاعی بود که تیم پرسپولیس پس از ۱۰ نفره شدن و به ویژه جلو افتادن تراکم ایجاد می‌کرد البته باید بیشتر کار کنیم که از موقعیت‌ها بهره بگیریم. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار