روز گذشته مراسم تکریم و معارفه مدیران کل جدید و قدیم بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که هنوز در محافل سیاسی، رسانه‌ای و در فضای مجازی بحث بر سر دلیل این تغییر ضرب الاجلی داغ است و البته این موضوع در خود مراسم هم به نوعی مشهود بود چرا که معاون توسعه سازمان بنیاد شهید به چرایی آن پرداخت.
کد خبر: ۱۱۶۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵ 09 May 2024

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روز گذشته مراسم تکریم و معارفه مدیران کل جدید و قدیم بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که هنوز در محافل سیاسی، رسانه‌ای و در فضای مجازی بحث بر سر دلیل این تغییر ضرب الاجلی داغ است و البته این موضوع در خود مراسم هم به نوعی مشهود بود چرا که معاون توسعه سازمان بنیاد شهید به چرایی آن پرداخت.
دلیل استعفای مدیر کل بنیاد شهید
در ابتدای این مراسم پارسیان نژاد مدیر کل سابق بنیاد شهید به ارائه گزارش عملکردی از دوره مدیریت خود پرداخت پس از آن دکتر پاکدل معاونت توسعه سازمان بنیاد شهید سخن گفت.
دکتر پاکدل در بخشی از سخنان خود سختی کار مدیران کل استان‌ها را بالاتر از مدیران ستادی در سازمان دانست و افزود: کار در سمت مدیر کلی همواره با مشکلات زیادی همراه است.
وی به دلیل تغییر مدیر کل بنیاد شهید هم اشاره کرد و گفت: آقای پارسیان نژاد در واقع کارمند صدا و سیما است، به ما اعلام کرد که با توجه به عدم موافقت سازمان با ادامه ماموریت خارج از سازمان، با استعفای من موافقت کنید که ما هم نهایتا با این استعفا موافقت کردیم.
پاکدل عملکرد پارسیان نژاد خصوصا در حوزه فرهنگی را خوب توصیف کرد و افزود: وی ضمن استعفا از ما درخواست استفاده از نیرو‌های بنیاد برای مدیرکلی خصوصا حجت الاسلام خرم روز را داشت که این مورد مورد موافقت قرار گرفت.

فیلم : معارفه خرم روز / بوسه بر عمامه مدیر کل جدید

دغدغه ها و درخواست های خرم روز
حجت الاسلام خرم روز به عنوان سرپرست بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد ، هم در این آئین گفت : انجام مسئولیت و همه این ماموریت‌هایی که بر دوش بنیاد شهید است، قطعا به تنهایی از عهده بنیاد بر نخواهد آمد. امروز انسجام و وحدت در برگزاری اجلاسیه‌ها و کنگره شهدای عزیزمان که یک رخداد فرهنگی بسیار ارزشمند و اثرگذاری که در استان در حال تدوین است بهترین الگو برای همه دستگاه‌ها برای همدلی و همکاری در رفع موانع و مشکلاتی که بعضا دامنه ایثارگری ما از او رنج می‌برد است.
سرپرست بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با گذشت چهل سال هنوز دغدغه ما اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران است. موانعی باعث شده که عزیز رزمنده و جانباز و آزاده‌ای که بعضا به خاطر مشکلاتی که از جبهه و جنگ دارد یا با شرایطی که از تبعات مجروحیت شیمیایی یا قطع نخاع که رنج فراوان می‌کشد و بعضا از شدت درد هر شب می‌میرد و زنده می‌شود در کنار خودش چند فرزند را بیکار می‌بیند. یا معضل مسکن که برای همه سرپناه یک ضرورت است اینگونه برای جامعه ایثارگری هنوز به عنوان یک معظل باقی مانده باشد. انتظار این است برای رفع این مشکلات همه دستگاه‌ها پای کار و همراه با بنیاد شهید باشند.
خانواده محترم شهدا و ایثارگران را من می‌خوام خدمت عزیزانی که در سازمان‌های بهداشتی و درمانی استان مسئولیت دارند تنها اکتفا نکنند به این که بنیاد شهید معاونت بهداشت درمانی دارد یا مات سلامت دارد می‌تواند به تنهایی این مشکلات را حل بکنه همه اگر می‌خواهند با قیاس و صادحاتی داشته باشند اگر می‌خواهند عملکرد ارزشی در کارنامشون ثبت و ضبط باشه بهترین خدمت به این احسان‌هایی هستند که همه این اقتداری که دد آقای باکت اشاره کردند دنیا متحول شده دارن تعجب می‌کنند متعجب هستند که ایران با کدوم اقتدار در برد این همه فاصله که سرلشکر موسوی درگسداران اشاره کردن من می‌گفت بیش از صد هواپیمای جاسوسی و الکترونیکی و نمیدونم رادارگریز را بر صحنه آسمان اون کشور متخاصم این‌ها به پرواز درآ
حجت الاسلام خرم روز با اشاره به عملیات موفق وعده صادق گفت: اگر امروز موشک‌ها و پهپاد‌های ما اینگونه مقتدرانه بر دشمن غلبه می‌کند همه از برکت وجود شهدا است.
وی ضمن تقدیر از همه مجموعه‌ها و افرادی که در همکاری با بنیاد شهید کوتاهی نمی‌کنند، ادامه داد: از زحمات آقای پارسیان نژاد در دوره مدیریت ایشان تشکر می‌کنم و با همه وجود شهادت میدهم هر آنچه در توان داشت را برای گره گشایی از مشکلات جامعه ایثارگری چه در استان چه در کشور چه در جا‌های دیگر از هیچگونه تلاشی دریغ نکردند و الحمدلله کارنامه بسیار خوبی را از خود به یادگار گذاشتند و یکی از یادگاری‌های وی همین بحث موفقیت در بحث خدمات و عملکرد "برنامه عملیاتی" بود که قطعا جناب آقای دکتر پاکدل بیشتر بر این موضوع تسلط دارند.
سرپرست بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد افزود: در بسیاری از شاخص‌ها خیلی عقب بودیم، ولی الحمدالله امروز در همان شاخص‌ها رتبه‌های ششم و هفتم و در این سطح کشور قرار داریم.
خرم روز گفت: قطعا جامعه ایثارگری از حقیر و همکارانم توقعاتی دارند کهدر صورت توجه و برآوردن این توقعات، اعتماد به مجموعه بنیاد شهید بیشتر می‌شود. این عزیزان باید بدانند ما امانت دار هستیم بدانند ما در راستای آرمان‌های خون شهدا و پاسداشت فرهنگ ایثار شهادت از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. ضمن اینکه انتظار و توقع همکاری از آن‌ها داریم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
خدا بدونستمی دلیل واقعی برداشتن پارسیان نژاد چی بوده ؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
خدا کنه این دروغ راست بو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار