کد خبر: ۱۱۶۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳ 23 October 2015

گران ترین بازیکن لیگ برتر در بازی این تیم مقابل سایپا در حالی توانست اولین گل خودش در لیگ برتر را به ثمر برساند که انتظارات از او روی سکوهای تبریز خیلی بیش از این ها بود و مدیران باشگاه نیز او را به جای ادینیو خریداری کرده بودند تا خلا خط حمله شان را پر کند.

گل نزدن های حمزه یونس به نوعی باعث گلایه هم تیمی های او هم شده بود. جایی که شنیده شد بعد از بازی با فولاد یکی از از بازیکنان در رختکن به این مساله که چرا او با این همه پولی که گرفته نمی تواند گل بزند به روند کاری اش در تراکتورسازی اعتراض کرد.

گران ترین بازیکن لیگ طعمه دو دلال/ مهاجمی که قرار بود صدبرابر بهتر از نکونام باشد؟

اما ماجرا وقتی جالب می شود که گفته می شود برخلاف اینکه می گویند این بازیکن با دریافت یک رقم هنگفت به عنوان گرانترین بازیکن لیگ لقب گرفته، اما مبلغ زیادی بابت بازی در تراکتورسازی عاید خودش نخواهد شد(!) چرا که گفته می شود بیشتر مبلغ قرارداد این بازیکن یک و نیم میلیاردی را مدیر برنامه های خارجی و ایرانی او به جیب زده اند و عایدی حمزه تا این حد زیاد نیست.

مشخص نیست مدیربرنامه های داخلی حمزه کیست؟ و جالب است که چرا برخلاف ادعای مدیران تراکتور که می گویند بازیکنان بدون واسطه و از طریق خود تونی صحبت و جذب شدند حالا رد پای آنها پیدا می شود. در مورد جذب حمزه یونس یکی دیگر از شنیده ها به جایی برمی گردد که گویا قرار بوده با وساطت کریم انصاری فرد مهاجم سابق تراکتورسازی جواد نکونام به جای سایپا مقصدش تبریز باشد.

در فیلمی که توسط یکی از اعضای باشگاه به یکی از لیدرها نشان داده شده یکی از اعضای کادرفنی تراکتورسازی یک ساعت قبل از توافق نهایی با کاپیتان سابق تیم ملی گفته مهاجمی می خواهیم بیاوریم که صد برابر بهتر از نکونام خواهد بود ؛ ادعایی که آن انتقال را وتو کرد. هر چند نکونام اصلا مهاجم نبوده که حمزه یونس با او مقایسه شود!

حالا دراین بین این مهاجم همان حمزه یونس است یا خیر را نمی دانیم اما اینکه بلافاصله پس از خاتمه چانه زنی ها با نکونام برای آمدن به تراکتورسازی به یکباره باشگاه با این بازیکن تونسی قرارداد می بندد با خود اسم آن گزینه صدبرابر بهتر را در ذهن متبادر می سازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار