امروز دوشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه تقریبا همه محافل و فضاهای مجازی به موضوع شهادت حضرت الله سید ابراهیم رییسی اختصاص دارد .
کد خبر: ۱۱۶۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱ 20 May 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مردم این استان که مانند دیگر هموطنان با شنیدن خبر سانحه برای بالگرد حامل رییس جمهور و جمعی از مسوولان کشور در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی به شدت نگران بودند و با برگزاری آیین‌های مختلف برای سلامت او دعا می‌کردند پس از اعلام شهادتش به روش‌های مختلف تاسف خود نسبت به این حادثه دردناک را نشان دادند.
شماری از شهروندان کهگیلویه وبویراحمد با شرکت درآیین‌های شهادت رییس جمهور مردمی ایران اسلامی در برخی نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد با ریختن اشک و نوای گریه احساسات خود در این خصوص را نشان دادند.

پیام تسلیت مسئولین کهگیلویه و بویراحمد

پس از اعلام رسمی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ، مسئولین کهگیلویه و بویراحمد با انتشار پیام هایی این حادثه بزرگ را تسلیت گفتند .

داغ رئیسی بر دل مردم کهگیلویه و بویراحمد + فیلم و پیام تسلیت مسئولین

پیام مشترک نماینده، ولی فقیه و استاندار به مناسبت شهادت رئیس جمهور
نماینده، ولی فقیه و استاندار کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت شهادت آیت اله دکتر رئیسی و همراهان ایشان پیام تسلیت مشترک صادر کردند.
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر شهادت جانگداز یار سفر کرده انقلاب، خادم ملت ایران، و مجاهد نستوه، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردم‌دار، و همچنین شهادت مظلومانه وزیر جهادی و متعهد امور خارجه، جناب آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه محترم تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی؛ سرتیم حفاظت رئیس جمهور و سایر همراهان قلب ملت ایران را داغدار و اندوهگین ساخت.
اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهدا، ملت شهید پرور ایران، و مردم شریف و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد، این مصیبت عظیم را به رهبر معظم انقلاب و عموم هموطنان گرامی تسلیت می‌گویم.
حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، با تبدیل اتاق ریاست جمهوری به میدان خدمت، درسی از مردم‌داری و تعهد را به همگان داد. این شهید عزیز، اسوه تقوا، فسادستیزی، و خدمتگزاری به مردم بود که در راه تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و خدمت به محرومان و مستضعفان جان خود را فدا کرد. شهادت این عزیزان، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای ملت ایران است، اما یاد و خاطره‌ی پرفروغ آنان در قلب ملت ایران تا ابد زنده و جاوید خواهد ماند.
از خداوند متعال برای این شهیدان گرانقدر علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم، همچنین از عموم مردم متدین و انقلابی استان دعوت می‌شود تا با حضور گسترده خود در مراسمات بزرگداشت رئیس جمهور عزیز، یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی بدارند و به خدمات ارزشمند ایشان در راه اعتلا و سربلندی ایران اسلامی ادای دین نمایند.
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد
سید نصیر حسینی، نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد

تسلیت نماینده مردم در خبرگان رهبری 

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری شهادت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان وی را تسلیت گفت.

متن کامل پیام نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری به شرح ذیل است:

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم»

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

فقدان شهادت گونه رئیس جمهور محترم، خادم آستان ملک، پاسبان علی بن موسی الرضا آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان خدوم و گرانقدرش مایه تعلم و تاثر مردم انقلابی گردید.

سال‌ها خدمت ایشان در عرصه‌های مختلف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خصوصاً عضویت همراه با نیابت در خبرگان رهبری و ریاست جمهوری هماره در خاطر همگان خواهد ماند.

حادثه تلخ و اسفبار هوایی آخرین میدان گاه خدمت آن فقید و عزیزانی بود که در کنار وی به فیض لقا پروردگار نائل آمدند.

از دست دادن امام جمعه مکرم و نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و وزیر جوان و پرتلاش وزارت خارجه جمهوری اسلامی و استاندار محترم آن استان غیور، درد جانکاهی بود که شهادت گونه بودن در مسیر خدمت به مردم از آلام آن می‌کاهد.

برای شهدا راه خدمت رحمت و رضوان الهی طلب می‌کنم و اجر مضاعف برایشان از باری تعالی مسئلت دارم.

این ضایعه مولمه را به مردم انقلابی و رهبر معظم انقلاب اسلامی دام مجده و سایر کارگزاران و خدمتگزاران نظام تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و آرامش قلوب همگان را از خداوند سبحان خواستارم.

سید شرف الدین ملک حسینی اردیبهشت ۱۴۰۳

داغ رئیسی بر دل مردم کهگیلویه و بویراحمد + فیلم و پیام تسلیت مسئولین

پیام تسلیت سید محمد موحد

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»
خبر جانسوز و غم انگیز شهادت یار و یاور رهبری، خادم بی منت، سکاندار پرتلاش و خستگی ناپذیر قوه مجریه، آیت الله سید ابراهیم رئیسی " رحمه الله علیه " تلخ و دردناک بود.
اما:
*خوشا آنان که در هنگام خدمت/به خون خویش غلتیدند ورفتند*
شهادت هنر مردان خداست و ریاست محترم جمهوری اسلامی، حضرت آیةالله دکتر رئیسی، شخصیت غیر قابل تکراری بود که رحمانیت اجداد طاهرش در وجود مبارکشان حلول کرده بود و به آرزوی دیرینه خویش که همانا همنشینی و محشور شدن با سید و سالارالشهدای تاریخ بشریت، امام حسین (ع) بود، رسیدند.
این فقدان دردناک و غیر قابل باور و همچنین شهادت هیئت همراهشان: نماینده، ولی فقیه و امام جمعه مخلص و بصیر شهر تبریز، وزیر مجاهد و محترم امور خارجه کشور، استاندارجهادی آذربایجان شرقی، سر تیم فداکار حفاظت رئیس جمهور و دیگر همراهان ایشان، را به ساحت مقدس صاحب العصر عج، مقام عظمای ولایت " مد ظله العالی "، بیت معظم و معزز شهدا‌ی سانحه هوایی وملت وفادار ایران، تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و این نوید را می‌دهم که به یمن وجود رهبر معظم، هیئت محترم دولت سران قوا و دیگر خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی، به فرموده رهبری، هیچ خللی در کار دولت و نظام حکمرانی کشور صورت نخواهد گرفت؛ و یقیناً این رخداد دردناک به فضل الهی منجر به
وحدت ملی خواهد شد و خدمتگزاران ملت را در خدمت رسانی مصمم‌تر خواهد ساخت.
سید محمد موحد
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت معاون سیاسی استاندار
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش را تسلیت گفت.
در متن پیام سید جواد هاشمی آمده.
بسمه تعالی
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
با قلبی آکنده از غم و اندوه شهادت جانسوز خادم صادق ملت رئیس جمهور محبوب و مجاهد خستگی ناپذیر خادم الرضا حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرانقدرشان که بالغ بر هزار شبانه روز خدمت بی وقفه در شب مولود حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در سانحه دلخراش سقوط بالگرد به فیض عظمای شهادت نائل آمدند را به پیشگاه، ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران اسلامی و همه آزادیخواهان و عدالت طلبان جهان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.
سید جواد هاشمی
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

داغ رئیسی بر دل مردم کهگیلویه و بویراحمد + فیلم و پیام تسلیت مسئولین

صدور پیام تسلیت سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان؛ متن پیام محمد جمالی آرند، بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون
حادثه دلخراش سقوط هلیکوپتر و شهادت ناباورانه رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، مایه تأثر شدید شد.
این ضایعه اسفبار مایه تالم جامعه بزرگ فرهنگی و دانش آموزی ایران اسلامی از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد، همچون دیگر اقشار جامعه شده است که با شخصیت وارسته و خدمات ماندگار و با ارزش ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنایی داشتند.
آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم بویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل و مشکلات مردم را پیگیری و رصد می‌کردند.
اینجانب شهادت عالم برجسته آیت الله رئیسی رحمه الله علیه را محضر، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای، خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان محترم و همه وابستگان و نیز ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
همچنین مراتب تأثر خود را در پی شهادت وزیر امور خارجه زنده‌یاد حسین امیر عبداللهیان، همچنین آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم، ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار محترم آذربایجان شرقی که همراه با رئیس جمهور فقید در حین مأموریت به لقاء الله پیوستند اعلام می‌دارم و به خاندان معزز این مسئولان خادم و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت می‌گویم و از خداوند متعال آمرزش، رحمت و آرامش و حشر با اولیاالله را برای آن خدمتگذاران شریف طلب می‌کنم و برای بازماندگان صبر و سلامتی می‌خواهم.»

محمد جمالی آرند
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی

پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان ایشان

در متن پیام دکتر جاودان سیرت آمده است:
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ ﴿۱۶۹﴾

هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‏ اند مرده مپندار بلکه زنده‏ اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند (۱۶۹)

وفای به عهد، تعهد و خدمت به مردم در روح بلند شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران خدمت، صادقانه و خالصانه از هیچ کوششی برای توسعه، پیشرفت و شتاب علمی جامعه دانشگاهی ایران اسلامی دریغ نکردند مشهود و ملموس و نشانه بارزی از ایثار و جهاد در راه خدا بود که در نهایت در این راه به یاران شهیدش پیوست.

اینحانب به نیابت از مجموعه سلامت استان شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همچنین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم، ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان را خدمت ملت شریف و شهید پرور جمهوری اسلامی ایران خاصه رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
از خداوند بزرگ می‌خواهیم خادم امام رضا (ع) همانند یاران شهیدش با امامان و معصومین محشور بگردانند. ان شاالله

دکتر جاودان سیرت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی استان کهگیلویه و

پیام سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان

«سید صدرا درست» سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد شهادت رئیس جمهور مردمی حضرت آیت الله شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی پیام تسلیتی صادر نمود، متن پیام به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

حیات عند رّب نقطه پایانی معراج بشریّت است که به آن مقام جز با شهادت دست نمی‌توان یافت (شهید آوینی)

سی ام اردیبهشت یکی از تلخ‌ترین روز‌های ملت ایران شد و رئیس جمهور مردمی و محبوب آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در روز ولادت ثامن الائمه در آغوش گشوده حضرت علی بن موسی الرضا (ع) آرام گرفت، خوشا به سعادت نیک مردانی که این چنین به خدای خود لبیک می‌گویند و سرافرازان تاریخ ماندگار شدند.

با دلی مملو از غم و اندوه شهادت رئیس جمهور مردمی ایران اسلامی، «حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی» و یاران همراه ایشان «دکترحسین امیرعبدللهیان» وزیر امور خارجه، حضرت «آیت الله آل هاشم» نماینده، ولی فقیه و امام جمعه تبریز، «دکتر مالک رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی و جمعی دیگر از خادمین ملت ایران را به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شهید پرور ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد و جامعه صنعت و معدن استان عرض تبریک و تسلیت دارم.

امید که روح بلند سید محرومان، خادم الرضا (ع)، شهید خدمتگزار به جهان اسلام، انقلاب اسلامی و شهیدان خدمت ایران عزیز بر خوان رحمت اهلبیت (ع) دعاگوی همه مردم انقلابی، شریف و داغدار باشد.

سید صدرا درست
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

پیام تسلیت مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کهگیلویه و بویراحمد شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش را تسلیت گفتند.
در پیام سرهنگ پاسدار ربیع اله اصالت آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
وقوع حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان خستگی‌ناپذیرشان، مجاهدان پاک سرشتی که در راه خدمت به مردم شبانه روز از پای ننشستند، برای آحاد ملت ایران و امت‌های اسلامی و حقیقت‌طلب تلخ و جانکاه است.

آیت اله سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور اسلامی ایران دغدغه‌ای جز آبادانی و پیشرفت کشور نداشت و در عرصه خدمت همگان شاهد تلاش‌ها و مجاهدت‌های خستگی ناپذیر و بی وقفه ایشان بودند.
بدون تردید حیات عند رّبهم یرزقون نقطه پایانی معراج بشریّت است که این اولیای الهی با افتخار به آن دست یافتند. بی‌شک ملت ایران، فرزندان و پرچم دارانی دارد که ادامه دهنده راه آنان خواهند بود.

اینجانب شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، مجاهد خستگی ناپذیر، خادم‌الرضا، سیدالشهدای خدمت، یار رهبری و همچنین دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر انقلابی امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم نماینده محبوب و حق‌گوی، ولی فقیه، دکترمالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهان شهیدشان را به محضر حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ملت شهیدپرور ایران اسلامی، بیت معظم شهدای راه خدمت تسلیت و تعزیت عرض نموده و سربلندی همه خدمتگزاران حقیقی ملت را در سایه توجهات امام زمان (عج) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد..

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار