مسئول نمایندگی حوزه هنری غرب مازندران - نوشهر گفت: مازندران چهارمین استان دارای فناوری مدرن پخش دیجیتال فیلم‌های سینمایی در کشور شد.
کد خبر: ۱۱۷۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶ 25 October 2015
به گزارش تابناک مازندران  از نوشهر، رستم کیاکجوری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از هشت ماه از افتتاح نخستین سینمای نوشهر و در راستای تکمیل بخش‌های فنی آن، دستگاه پخش دیجیتال فیلم‌های سینمایی در سینما شقایق نوشهر رسماً نصب شد و به بهره‌برداری رسید.
وی با قدردانی از پیگیری‌های فرماندار نوشهر برای تهیه این دستگاه مدرن دیجیتالی، افزود: این فنا‌وری تا پیش از این در سه استان دیگر کشور نصب و راه‌اندازی شده بود و اکنون مازندران به‌عنوان چهارمین استان مجهز به دستگاه دیجیتال پخش فیلم سینمایی در کشور شد.
مسئول نمایندگی حوزه هنری غرب مازندران - نوشهر تصریح کرد: بر اساس ارزیابی‌های کارشناس موسسه نورتابان، این دستگاه به‌عنوان بهترین دستگاه دیجیتال پخش در کشور است و از کیفیت بسیار بالایی در  پخش فیلم برخوردار است.
این مسئول بیان کرد: قیمت این دستگاه پخش دیجیتال فیلم‌های سینمایی 600 میلیون ریال است و نصب آن تحول شگرفی در هنر هفتم محسوب شده و تماشاگران به فیلم‌های سینمایی، کیفیت این فناوری روز دنیا را در آینده‌ای نزدیک با اکران فیلم در سینما شقایق نوشهر لمس می‌کنند.
کیاکجوری در پایان درباره آخرین وضعیت اخذ مجوز اکران برای پخش فیلم در نخستین سینمای شهرستان نوشهر، گفت: مدیرکل فرهنگ و  ارشاد اسلامی مازندران قول مساعد داده است که به‌زودی مجوز اکران فیلم در سینما شقایق نوشهر صادر می شود.
نخستین سینمای شهرستان نوشهر با اعتبار 18 میلیارد ریال و با همکاری استانداری، فرمانداری، شورای شهر و شهرداری نوشهر با زیربنای حدود 300 متر و با ظرفیت 220 نفر، بهمن ماه سال گذشته با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار