مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان
علی آشتاب شامگاه یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان با اشاره به جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی این استان در بنگاههای اقتصادی اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم وزارت کار ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی است.
کد خبر: ۱۱۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۰ 26 October 2015

 به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ،علی آشتاب شامگاه یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان با اشاره به جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی این استان در بنگاههای اقتصادی اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم وزارت کار ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی است.

وی با بیان اینکه در این راستا طرح جذب این قشر از جامعه در بنگاههای اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است عنوان کرد: این فارغ التحصیلان دانشگاهی تعهد استخدامی نداشته و بین شش ماه تا یک سال در بنگاههای اقتصادی سطح استان مشغول به کار می شوند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه این اشتغال برای فارغ التحصیلان سابقه کاری محسوب می شود گفت: این اشتغال فارغ التحصیلان علاوه برای ایجاد اشتغال به صورت موقت موجب ایجاد مهارت نیز برای این قشر خواهد شد.

آشتاب با بیان اینکه ماهانه ۴۰۰ هزار تومان به این افراد پرداخت می شود تصریح کرد: از این میزان ۵۰ درصد توسط مجری طرح بنگاه اقتصادی و ۵۰ درصد نیز توسط دولت پرداخت می شود.

وی با اشاره به شرایط سنی برای جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی در بنگاههای اقتصادی استان گفت: دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی باید ۲۷ سال، کارشناسی ۳۰ سال، کارشناسی ارشد ۳۳ سال و دکتری نیز ۳۷ سال سن برای جذب داشته باشند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با تاکید بر لزوم داشتن کارت پایان خدمت سربازی برای جذب در بنگاههای اقتصای از سوی این افراد عنوان کرد: همچنین باید شش ماه از زمان فارغ التحصیلی این افراد و دو سال از صدور مدرک موقت تحصیلی آنها نیز گذشته باشد.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار