کد خبر: ۱۱۸۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۹ 27 October 2015
این بدین معنا است که اگر شما کاربر بانک ملی باشید و بخواهید ببینید پولی از طرف شخص خاص، به حساب شما واریز شده است یا خیر؟ نمی توانید از طریق خدمات اینترنتی بانک ملی در همان روز گزارش گردش حساب خود را داشته باشید...
خدمات دهی ناقص بانک ملی به مردم!/ شما مخاطبان شفاف از تجربه های بانکی خود برای ما بنویسید

شفاف: در عصر امروز که دنیا دنیای ارتباطات و فن آوری است، خدمات دهی اینترنتی بانکی و همر اه بانک ها به شیوه نوین بانکداری تبدیل شده است .شیوه ای که می تواند در وقت و هزینه مردم صرفه جویی کند اما در ایران با گذشت چندین سال از آمدن اینترنت بانک و نرم افزار همراه بانک، هنوز هم مردم باید برای گرفتن خدمات بانکی به بانک ها مراجعه کنند و وقت و هزینه فراوانی را صرف کنند تا کار آنها انجام شود.

این در حالی است که بانک ها، از بانک های خصوصی گرفته تا دولتی همواره خدمات خود را در بوق و کرنا می کنند و برای کوچکترین خدمت رسانی نیز از مردم پول دریافت می کنند اما با این حال هرگز خدمات الکترونیک آنها راضی کننده نبوده است.

به عنوان مثال، خدمات اینترنتی بانک ملی، گردش حساب مشتریان را با 24 ساعت تاخیر نمایش می دهد.این بدین معنا است که اگر شما کاربر بانک ملی باشید و بخواهید ببینید پولی  از طرف شخص خاص، به حساب شما واریز شده است یا خیر؟ نمی توانید از طریق خدمات اینترنتی بانک ملی در همان روز گزارش گردش حساب خود را داشته باشید!

خودپردازها هم گردش حساب به متقاضیان نمی دهند و برای همین ، کاربر بانک ملی مجبور است برای گرفتن گردش حساب خود حضوری به بانک مراجعه کند و بعد از صرف وقت و هزینه،  تازه برای گرفتن پرینت حساب خود 500 تومان نیز پرداخت کند.

500 تومانی که اگر چه در گرانی های این روزها به چشم نمی آید اما نکته اینجاست که برای دریافت آن هیچ رسیدی به مشتری داده نمی شود و معلوم نیست دریافت آن قانونی است یا خیر؟
از سوی دیگر بنا بر مشاهدات خبرنگار شفاف، پرداخت قسط وام ازدواج در خارج از ساعات اداری  با دستگاه " ای تی ام" بانک ملی ممکن نیست!

البته این فقط بانک ملی نیست که خدمات غیر حضوری اش برای کاربران مشکل ساز می شود.همراه بانک ملت نیز وضعیت مشابه دارد و بسیاری از خدمات ارائه شده درون آن قابل دسترس و استفاده نیست.

سیستم پیامکی این بانک نیز مدت ها است که تنها ورود به حساب اینترنتی را خبر می دهد و باید برای فعال کردن آن پول پرداخت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار