مسابقات جودوی قهرمانی جوانان جهان در حالی به پایان رسید که رامین صفویه جودوکار استان قزوین در این رقابت‌ها ناکام بود و از رسیدن به کسب مدال بازماند.
کد خبر: ۱۲۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶ 31 October 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین،توانایی‌های رامین صفویه جودوکار جوان و خوش آتیه قزوینی تیم جودوی کشورمان بر کسی پوشیده نیست، جوانی که در آستانه آغازین سال‌های جودوی خود آن چنان خوش درخشیده که به اذعان تمامی کارشناسان و اهالی فن جودو در کشور وی می‌تواند تا سال‌های سال در ترکیب تیم ملی جودوی کشورمان باشد و برای تیم ملی جودو در همه سنین افتخار آفرینی کند.

صفویه که مهرماه در مسابقات قهرمانی آسیا موفق شد با شایستگی گردن‌آویز طلا را کسب کند و یک بار دیگر برای جامعه ورزشی جودوی استان و کشورمان افتخار آفرینی کند، آبان ماه سال جاری در آوردگاه مسابقات جهانی در شرایطی که انتظار می‌رفت بتواند با کسب خوشرنگ‌ترین مدال این مسابقات را ترک کند، در کمال ناباوری با شکست مقابل رقبا از دور مسابقات جودوی قهرمانی جوانان جهان کنار رفت تا یکی از بخت‌های مسلم گرفتن مدال تیم جودوی کشورمان از دست برود.

حمید فرمانی دبیر هیئت جودوی استان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از قزوین، با اشاره به دیدارهای رامین صفویه در مسابقات جودوی قهرمانی جوان جهان اظهار کرد: صفویه که آخرین نماینده کشورمان در این رقابت‌ها بود و در وزن منهای 100 کیلوگرم به مصاف رقبا رفت، در دور دوم مقابل حریف برزیلی تن به شکست داد تا در این رقابت‌ها ناکام بماند.

وی افزود: این جودوکار شایسته استان در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها به مصاف ورزشکار بلاروسی رفت و با امتیاز «وازاری» صاحب پیروزی شد و جواز شرکت در مرحله دوم را به دست آورد.

فرمانی عنوان کرد: صفویه در دور دوم به مصاف لیئوناردو گونسالیس از برزیل رفت و در پایان چهار دقیقه مبارزه با یک اخطار که از سوی داوران دریافت کرد، بازنده میدان شد و از دور این مسابقات حذف شد.

دبیر هیئت جودوی استان قزوین با اشاره به اینکه رامین صفویه به همراه تیم ملی جودو جوانان کشورمان هم در بخش تیمی از رسیدن به کسب مدال بازماند، خاطرنشان کرد: در پایان رقابت‌های تیمی، تیم ملی جوانان کشورمان با برتری برابر آلمان و شکست برابر روسیه و بلاروس عنوان هفتمی جهان را به دست آورد.

گفتنی است؛ رقابت‌های جودو قهرمانی جوانان جهان با شرکت 560 جودوکار از 82 کشور به میزبانی امارات برگزار شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار