کد خبر: ۱۲۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱ 04 November 2015

فرماندار فردیس گفت: 13 آبان یادآور حوادثی سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا،علی قنبر زمانی روز چهارشنبه در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان در روستای فرخ آبادزیبادشت از توابع بخش مشکین دشت شهرستان فردیس افزود: حماسه بزرگ ملت ایران و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان سال 58، سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) و روز دانش آموز از حماسه های فراموش ناشدنی فرزندان غیور این مرز و بوم الهی و آسمانی است.

وی افزود: 13 آبان در تاریخ پرافتخار نظام اسلامی آغازگر تحول اساسی و بنیادین در افشاگری های ماهیت پلید آمریکا جهانخوار بود.

وی ادامه داد: آمریکای جهانخوار در طول تاریخ چه قبل و چه بعد از انقلاب با انواع توطئه ها و دسیسه ها درصدد دشمنی و ضربه زدن به مردم ایران بودند.

زمانی گفت: دانش آموزان و دانشجویان امروز کشور نیز باید با آگاهی و شناخت به مبارزه انقلابی مردم ایران علیه استکبار ادامه دهند و راه شهدا و مردان انقلابی کشور را باقدرت به پیش ببرند.

وی عنوان کرد: حضور پرشور همه اقشار جامعه به ویژه نسل جوان جامعه می تواند پیام مهمی برای استکبار جهانی به دنبال داشته باشد و نشان دهد که جوانان انقلابی ما از دانشجویان اوایل انقلاب درس های مهمی را یاد گرفته اند..

فرماندار فردیس گفت: امروز در سایه امنیت و استقلال حاکم در کشور در تمامی عرصه های علمی ، فناوری ، هسته ای ، سیاسی و نظامی به نقطه اوج رسیده ایم و این امر با هوشیاری و تدبیر رهبر انقلاب محقق شده است.

دولت تدبیر و امید با دیپلماسی درستی که در پیش گرفته اند، قدرت سیاسی ایران را به همه جهانیان نشان دادند و در همه مراحل کار بر مبارزه با ظلم و استکبار تاکید کرده اند.

زمانی افزود: 13 آبان ماه که در تقویم رسمی ایران به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده فرصتی برای تبیین و بازخوانی حوادث مهمی است که در سه مقطع زمانی، مبارزه ملت ایران با آمریکا و مستکبران جهان را درپی داشت.

در پایان قطع نامه ای قرائت شد انزجار و نفرت خود از استکبار جهانی و آل سعود با آرمان های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهیری تجدید میثاق کردند.

این راهپیمایی برای نخستین بار در روستا 12 هزار نفری فرخ آبادزیبادشت با حضور مسولان محلی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار