رئیس شورای شهر قوچان خبر داد:
رئیس شورای شهر قوچان گفت: ایجاد گرمخانه برای متکدیان خیابانی در دستور کار شهرداری قوچان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۲۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲ 05 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمود ارحمی در گفت‌وگو با تسنیم درباره فعالیت شورای اسلامی این شهرستان اظهار داشت: متاسفانه با توجه به شرایط موجود شهرداری قوچان با کمبود بودجه و بدهکاری 2 میلیارد تومانی مواجه شده که این امر سبب کند شدن روند پروژه‌های عمرانی این شهرستان شده است.
ارحمی با اشاره به راه‌های پیش‌بینی شده توسط شورا برای جبران کمبود بودجه بیان داشت: در راستای حل این مشکل شهرداری اقدام به فروش زمین‌های تحت مالکیت خود کرده که بنا داریم درآمد حاصل از این کار به‌طور کامل صرف سرمایه‌گذاری در پروژه‌های عمرانی مورد نیاز شهرستان شود.
رئیس شورای شهر قوچان افزود: در راستای توسعه ورزش همگانی تعداد 20‌زمین جهت ایجاد مکان‌ها ورزشی در نقاط مختلف شهر شناسایی و برای معرفی و انتخاب آماده شده‌اند تا در صورت تامین اعتبار کمک یک میلیارد و دویست میلیون تومانی مسئولان شهرستان عملیات اجرایی آن آغاز شد.
ارحمی با اشاره به بودجه 200 میلیون تومانی ورزشی شورا در سال جاری تصریح کرد: از این مبلغ تاکنون 55میلیون تومان جهت کمک به هیئت ورزشی و قهرمانان شهرستان اهدا شده است و الباقی نیز در باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری قوچان هزینه خواهد شد.
وی با اشاره به تخریب تعدادی از ساختمان‌های متروکه و مخروبه در خیابان‌های این شهرستان تاکید کرد: در جهت رفاه بیشتر شهروندان قوچانی تمام ساختمان‌های قدیمی و مخروبه شناسایی و تعدادی نیز تخریب شده‌اند و الباقی نیز فرصت یکماهه به مالکان داده شد تا اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.
عضو شورای شهر قوچان در ادامه بیان داشت: با توجه به طرح جمع آوری متکدیان در این شهرستان با همکاری مقامات قضایی شهرستان و همکاری مسئولان مربوطه طرح ایجاد گرمخانه در دستور کار شورا قرار دارد.
ارحمی با اشاره به سایر برنامه‌های و مصوبات شورا تصریح کرد: با مذاکرات انجام شده با مردم و مسئولان طرح انتقال میدان تره با این شهرستان و احداث میدان تره بار جدید به حاشیه جاده سنتو را در دستور کار داریم.
رئیس شورای شهر قوچان در پایان ضمن اعلام حمایت شورا و شهرداری از سرمایه گذاران بخش خصوصی بیان داشت: در حال حاضر نیاز به احداث شهربازی در این شهرستان مشهود است و در صورت ورود بخش خصوصی برای ایجاد شهربازی  شورا آمادگی حمایت و تامین زمین مورد نیاز بصورت رایگان را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار