رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی:
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی از برگزاری مسابقات لیگ تریال کشوری در مشهد مقدس در تاریخ 4 و 5 آذرماه در مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷ 10 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی مهدی روزبهانه در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: بنا بر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تعامل با فدراسیون و موافقت رئیس فدراسیون دوچرخه سواری قرار است برای نخستین‌بار در کشور لیگ مسابقات تریال کشور در مشهد مقدس برگزار شود.

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی با بیان اینکه قرار است این مسابقات در تاریخ 4 و 5 آذر ماه امسال برگزار شود، گفت: رشته تریال که یکی از زیرمجموعه‌های دوچرخه سواری به حساب می‌آید یکی از مهیج‌ترین رشته‌های دوچرخه سواری است که نه تنها رکاب زدن در تریال جذابیت خاصی دارد بلکه تماشای آن هم برای علاقه‌مندان بسیاز شیرین است.

روزبهانه با بیان اینکه به دنبال این هستیم که رشته تریال را در سطح خراسان رضوی گسترش دهیم، خاطر نشان کرد: مقرر شده به صورت همزمان مسابقات تایم تریال و استقامت برگزار شود که در همین راستا قرار است مسابقات کمربند سبز مشهد در تاریخ 21 و 22 آبان ماه برگزار شود که برای شرکت در مسابقات جاده کمربند سبز بالغ بر 50 رکاب زن اعلام آمادگی نموده‌اند.

وی تصریح کرد: به طور قطع برگزاری مسابقات دوچرخه سواری در هر سطحی به رشد و توسعه دوچرخه سواری در استان کمک فراوانی میکند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار