از کمانداران استان قزوین که در جریان رقابت های قهرمانی آسیا به نشان های نقره و برنز در تایلند دست یافته بودند، تجلیل شد.
کد خبر: ۱۲۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 11 November 2015
به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و جامعه ورزش دوست استان از کمانداران مدال آور استان و مربی قزوینی تیم ملی تیر و کمان کامپوند در مقابل اداره کل ورزش و جوانان استان تجلیل شد.

در این مراسم از اسماعیل عبادی پر افتخار ترین ورزشکار تیر و کمان کامپوند  ایران و جهان از آبیک، یاسر عمویی قهرمان تاکستانی و مهدی عمویی مربی تیم ملی کامپوند که در جریان رقابت های قهرمانی آسیا به نشان های نقره و برنز در تایلند دست یافته بودند قدردانی و استقبال شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم از تلاش های کمانداران استان در جریان رقابت های آسیایی و برافراشتن پرچم کشورمان در میادین بین المللی تقدیر کرد.

محمد مشهدی آقایی با بیان اینکه اسماعیل عبادی در ورزش تیر و کمان ره صد ساله را یک شبه رفته است گفت: ورزش استان در این چند ساله اخیر در رشته های انفرادی همچون کاراته، جودو، فوتسال در سطح ملی موفق بوده و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

اسماعیل عبادی کماندار آبیکی و موفق ترین ورزشکار کشور در تیر و کمان که در جریان رقابت های آسیایی تایلند به یک نشان نقره میکس تیمی، یک برنز انفرادی و عنوان سوم تیمی دست یافته است در باره این مسابقات به خبرنگار مهر گفت: مسابقات آسیایی این دوره از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و رکورد های ثبت شده از میانگین جهانی بالاتر بود.

وی با بیان اینکه برای اولین بار، رکورد های بالایی از ورزشکاران ایران، هند و کره جنوبی در این مسابقات به ثبت رسید که رکورد جهان را شکست افزود: خیلی امیدوار بودم که به نشان طلای انفرادی دست پیدا کنم اما با یک اختلاف امتیاز و کمی بدشانسی به حریف هندی باختم و برنز آسیایی را کسب کردم.

عبادی که در جریان این رقابت ها به یک نشان نقره میکس تیمی و یک برنز تیمی دست یافته بود خاطرنشان کرد: برای این مسابقات تامین تجهیزات که از اصلی ترین مشکلات ما بود توسط فدراسیون برطرف شد و پیش از اعزام اردوی آماده سازی کیش و ۱۰ روز تمرین در تایلند را تجربه کردیم.

یاسر عمویی کماندار تاکستانی تیم ملی کشورمان که در جریان این رقابت ها به نشان برنز تیمی رسیده بود در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد، در بازی نیمه نهایی برای کسب مدال طلا برابر تیم هند قرار گرفتیم و با یک بدشانسی با یک اختلاف امتیاز شکست خوردیم و به نشان برنز تیمی آسیا رسیدیم.

وی با بیان اینکه نشان انفرادی را در مرحله یک هشتم بخاطر مشکلات جوی از دست داد افزود: در رقابت  انفرادی با حریف هندی در مجموع ۲ تیر پایانی شرایط جوی گرم شد و تعریق بالایی داشتم و عامل باختم شد.

مهدی احمدی مربی قزوینی تیم ملی تیر و کمان کامپوند کشورمان هم در باره این مسابقات و سطح فنی ملی پوشان کشورمان و دو ورزشکار قزوینی به خبرنگار مهر گفت: مسابقات تیر و کمان قهرمانی آسیا که به میزبانی تایلند برگزار شد، مهم ترین مسابقات پس از رقابت های جهانی در این رشته ورزشی است که هر دو سال یک بار برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کسب نشان نقره میکس و برنز تیمی توسط ورزشکاران کشورمان در این رقابت ها نشان از سطح فنی بالایی تیم ملی کشورمان در این رقابت ها است افزود: فعالیت ملی پوشان نشان از توانمندی ورزشکاران ایرانی در رشته تیر و کمان است.

احمدی یادآور شد: اسماعیل عبادی به همراه ملی پوشان کشورمان در رقابت های جهانی دو ماه گذشته در دانمارک موفق به نخستین نشان طلا برای کشورمان شد و ۱۵ روز قبل هم در رقابت های جام جهانی لهستان، عبادی موفق به کسب نشان نقره شد

مربی قزوینی تیم ملی تیر و کمان کشورمان گفت: امیدوارم با حمایت مسئولین ورزش بتوانیم در مسابقات پیش رو عملکرد بهتری را برای کشورمان به ثبت برسانیم.

تیم ملی تیر و کمان کشورمان خود را برای رقابت های داخل سالن جهان در ترکیه آماده می کند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار