کد خبر: ۱۳۰۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳ 17 November 2015

شهردار منطقه سه شهرداری کرج گفت: به منظور جلوگیری از تجمع آب هنگام بارندگی در معابر با هماهنگی حوزه معاونت خدمات شهری حفر 20 حلقه چاه جذبی در معابر این منطقه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج،‌ محمدرضا سیفی اظهار داشت: با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال، نصب 500 متر نرده با ارتفاع بیش از یک مترو 20 سانتی طبق طرح‌های پیشنهادی سازمان زیباسازی شهرداری کرج به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: به جهت حفظ ایمنی شهروندان و ایجاد فرهنگ جهت استفاده از پل‌های عابر پیاده با توجه به وجود دو دستگاه پل عابر پیاده نرده فلزی در رفیوژه میانی بلوار فردیس نصب شد.

شهردار منطقه سه کرج افزود: استفاده از بلوک‌های عابر پیاده و همچنین پل‌های عابر پیاده و تردد شهروندان از محل‌های تعیین شده امکان تصادفات عابران را به حداقل خواهد رساند.

سیفی گفت: همچنین به منظور جلوگیری از تجمع آب هنگام بارندگی در معابر با هماهنگی حوزه معاونت خدمات شهری حفر 20 حلقه چاه جذبی در معابر این منطقه آغاز شد.

وی ادامه داد: چاه‌های جذبی علاوه بر جلوگیری از آبگرفتگی معابر، در جمع‌آوری آب باران از سطح زمین، جلوگیری از هدررفت آب‌های سطحی و افزایش آب‌های زیرزمینی نقش مؤثری را ایفا می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار