مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: 960 هزار نفر از مجریان انتخابات در کشور آموزش می‌بینند.
کد خبر: ۱۳۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱ 20 November 2015

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: 960 هزار نفر از مجریان انتخابات در کشور آموزش می‌بینند.

به گزارش فارس، علی پورعلی مطلق در همایش آموزشی توجیهی اعضای ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران استان‎های مرکزی، همدان و لرستان در همدان با بیان اینکه امروز هشتمین همایش انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در همدان برگزار می‌شود، اظهار کرد: پس از گذشت 33 دوره از انتخابات امسال برای نخستین بار ارائه آموزش‌های لازم به مجریان در این سطح مورد توجه قرار گرفته که در برگزاری باشکوه انتخابات تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه در این دوره توانستیم هفت دوره آموزشی را برای مجریان ستاد انتخابات برگزار کنیم، گفت: 960 هزار نفر آموزش‌های لازم را در خصوص نحوه برگزاری انتخابات خواهند دید و مشابه چنین کلاس‌های آموزشی در استان‌های دیگر نیز برگزار شده است.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور با اشاره به برگزاری هفتگی دوره آموزشی مجریان انتخابات، خاطرنشان کرد: برگزاری این دوره‌ها تأثیر بسیار خوبی داشته و ارزیابی‌ها مثبت بوده است.

وی با بیان اینکه در این دوره دو روزه در همدان از حضور 13 سخنران اعم از معاونین وزیر، رؤسای کمیته استانی استفاده خواهیم کرد، گفت: در کنار برگزاری کلاس‌های آموزشی نشست مشورتی و اتاق فکر با اعضای ستاد انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

پورعلی مطلق با بیان اینکه در کنار برگزاری همایش به دنبال اجرای قانون هستیم، افزود: کلیدواژه اصلی در برگزاری همایش «قانون» است و باید از حقوق انتخاب‌کنندگان و انتخاب‌شوندگان دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه ما اجازه نخواهیم داد به بخش انتخابات خدشه وارد شود، گفت: هنگامی که می‌گوییم بی‌طرف هستیم این نیست که سکوت کنیم و اجازه ایجاد مشکل در برگزاری انتخابات دهیم چراکه ما خواهان برگزاری انتخابات سالم هستیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار