آئین معارفه سرپرست فرمانداری جویبار با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، امام جمعه جویبار، یكی از نمایندگان مردم قائم‌شهر و جویبار در مجلس شورای اسلامی، مدیر كل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران و جمعی از مدیران و مسئولان در فرمانداری جویبار برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۱۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳ 19 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در مراسم معارفه فرماندار جویبار با بیان اینکه تلاش کردیم رضا گنجی را در فرمانداری جویبار حفظ کنیم، افزود: وی یکی از بهترین فرمانداران دولت تدبیر و امید در مازندران محسوب می شد.
وی ادامه داد: مهمترین اولویت استانداری مازندران در انتصابات، پاک دستی و پاک چشمی افراد است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه انگیزه دولت تدبیر و امید، حضور شایستگان بر مسند مسئولیت ها است، اظهار کرد: رجبعلی وهابی در طول دوران فعالیتش در سوادکوه مانند رضا گنجی در جویبار با پاکدستی و پاک چشمی فعالیت کرد.
وی با بیان اینکه امانت داری، موجب جلب رضایت مندی مردم به عنوان سرمایه های اصلی جامعه می شود، تصریح کرد: مسئولان باید در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند.
یونسی با تاکید بر اینکه اشتباه پذیری یک ویژگی مهم برای مسئولین محسوب می شود، افزود: دولت تلاش دارد شعارهای انتخاباتی اش را عملیاتی و اجرا کند.
وی ادامه داد: دولت تلاش دارد سیاست تعامل را جایگزین سیاست تقابل کند تا چرخ سانتریفیوژها همراه با چرخ اقتصادی مردم بچرخد.
یونسی با بیان اینکه دنیا پذیرفت ایران به دنبال تعامل عقلانی متکی بر دین و ارزش های الهی است، اظهار داشت: امروز آمریکا و اروپا در ناامنی به سر می برد اما داعش در همسایگی ما جرات هیچ اقدامی علیه ایران ندارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران افزود: هنر انقلاب و جمهوری اسلامی ایران ، ایجاد امنیت برای مردم کشورمان است.
وی با اشاره به فعالیت های موفق دولت در حوزه مسائل اقتصادی و بهداشتی، گفت  مردم کشورمان با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید به آینده امیدوار شدند.
یونسی با تقدیر از اقدامات خوب گنجی در شهرستان جویبار، افزود: برگزاری مسابقات لیگ جهانی کشتی در شهر جویبار اقدامی بی سابقه بود که با همدلی  و وحدت اتفاق افتاد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در پایان این مراسم از زحمات رضا گنجی تقدیر و تشكر و رجبعلی وهابی را به عنوان سرپرست فرمانداری جویبار معرفی كرد.

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار