به گزارش خبرنگار خبرگزاري تابناك آذربايجان غربي ازخوي، جعفر قلی پورمدير عامل صندوق كار آفريني و اميد استان درمراسم افتتاح 5كارگاه توليد كوچك درشهرستان خوي بااعلام اين خبرگفت:تا پایان امسال 50 واحد تولیدی کوچک با پرداخت 570 میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق در استان آماده بهره برداری خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 21 November 2015

بهره برداري از 50واحد توليدي كوچك تاپايان سالجاري دراستان آذربايجان غربي

فرماندار شهرستان خوی در مراسم افتتاح 5 واحدتوليدي كوچك اين شهر با اظهارخوشحالي به خبرنگارانگفت: سرمایه گذاری و بهره برداری از واحدهای تولیدی کوچک بعلت اشتغالزایی مناسب در اولویت بخش صنعت و معدن خوی قرار دارد.

حسين سيواني اصل تصريح كرد: امسال 100 میلیارد ریال سهم شهرستان خوی از محل تسهیلات صندوق کارآفرینی و امید استان است و امیدواریم با جذب این اعتبارات گام مهمی در راستای تولید و اشتغالزایی شهرستان برداشته شود.

لازم به ذكر است كه اين 5واحد توليدي كوچك عبارت از(واحد تولیدی مبل، واحد تولیدی واکسر، دو واحد تولیدی فرش دستباف و واحد تولیدی بدلیجات) بود كه با حضور فرماندار شهرستان خوی و مدیرعامل صندوق کارآفرینی و امید استان به بهره برداری رسید.

این واحد ها با مجموع متراژ 3500 متر مربع و مجموع هزینه صرف شده 10 میلیارد ریال که 5 میلیارد ریال آن از محل تسهیلات صندوق کارآفرینی و امید تأمین شده، به صورت مستقیم برای 68 نفر اشتغالزایی ایجاد نموده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار