کد خبر: ۱۳۳۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵ 23 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

یک عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت از اتمام پروژه پیاده راه سازی فرهنگی این شهر تا 96 روز دیگر خبر داد.

اسماعیل حاجی پور شامگاه یکشنبه در یکصد و نوزدهمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت افزود: مدت اتمام پروژه پیاده راه سازی در خیابان های منتهی به مرکز کلانشهر رشت یکصد و 20 روز اعلام شده بود که در زمان حاضر 96 روز دیگر باقی مانده است.
وی با بیان این که پروژه پیاده راه سازی با همه پروژه های دیگر شهرداری کلانشهر رشت تفاوت دارد، اظهار کرد: این پروژه بایستی در مدت اعلام شده به اتمام برسد تا مردم از آن بهره ببرند.
این عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت خاطر نشان کرد: شهردار کلانشهر رشت در اجرای این پروژه شجاعت نشان داده بنابراین همه ما بایستی در اتمام این پروژه تلاش کنیم.
شهرداری کلانشهر رشت نسبت به پیاده راه سازی در سه محور خیابان امام خمینی از دهنه بازار بزرگ تا میدان شهدای ذهاب، خیابان سعدی از دهنه استاد سرا تا میدان شهدای ذهاب و خیابان شریعتی تا میدان شهرداری اقدام کرده است.
فاطمه شیرزاد یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز با اشاره به اهمیت محیط زیست و ضرورت توجه به آن گفت: ضروریست تا پیمانکاران در اجرای پروژه های عمرانی پیوست های زیست محیطی را لحاظ کنند.
وی اظهار داشت: شهرداری کلانشهر رشت برای توسعه ناوگان حمل و نقل شهری برای اجرای پروژه بی آر تی نسبت به قطع تعدادی درخت اقدام کرده بود که لازم است هر چه سریعتر نهال هایی جایگزین شود.
وی خاطر نشان کرد: واحدهای آلاینده در سطح کلانشهر رشت نیز بایستی نسبت به کاشت درخت در واحدها اقدام کنند تا از آلودگی هایشان کاسته شود.
این عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت پرداخت به موقع حقوق کارکنان شهرداری رشت بیان کرد: تاخیر در پرداخت حقوق مشکلاتی را برای کارکنان ایجاد می کند.
وی با اشاره به تاخیر پرداخت حقوق پاکبانان شهرداری کلانشهر رشت خاطر نشان کرد: این قشر زحمتکش نیز بایستی مورد توجه قرار گیرند و به موقع حق و حقوق شان پرداخت شود.
یکصد و نوزدهمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت شامگاه یکشنبه با حضور 13 نفر از اعضای شورا با یک ساعت تاخیر برگزار شد.
محمدعلی رفیعی رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز از خبرنگاران به دلیل تاخیر در برگزاری یکصد و نوزدهمین جلسه شورا عذرخواهی کرد و به خبرنگاران قول داد تا از هفته های آینده جلسه شورا رای ساعت اعلام شده ، برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار