به گزارش فرجی خبرنگار خبرگزاری تابناك آذربايجان غربي از خوي، مديرعامل توليت شمس تبريزي: نخستین آئین نکوداشت شمس تبریزی 8 آذر ماه امسال در شهرستان تبریز برگزار می شود.
کد خبر: ۱۳۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱ 24 November 2015

به گزارش فرجی خبرنگار خبرگزاری تابناك آذربايجان غربي از خوي، فتاح كبيري در گفتگو با خبرنگاران گفت: ویژه برنامه آئین نکوداشت شمس تبریزی 8 آذر ماه امسال با حضور مدیران و مسئولان و علاقمندان و پژوهشگران حوزه شمس پژوهی و اساتید دانشگاهی در مجتمع رفاهی پتروشیمی تبریز برگزار می شود.

وي افزود: اين نشست از سری برنامه های «از زادگاه تا بارگاه شمس تبریزی» است که مراتب برگزاری آن در تفاهم نامه فرهنگی شهرهای تبریز و خوی توسط مسئولان دو شهر امضاء شده است.

كبيري تصريح كرد: این آئین با همکاری تولیت آرامگاه شمس تبریزی در خوی، بنیاد فرهنگ و هنر و ادب آذربایجان و مشارکت فرمانداری کلانشهر تبریز، دانشگاه تبریز، شهرداری تبریز و ادارات کل ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.

مدیر عامل تولیت شمس تبریزی در ادامه افزود: سخنرانی دکتر محمد علی موحد و استاد کریم زمانی از مهمترین بخش های این برنامه است که تندیس ویژه همایش شمس تبریزی که 2 الی 7 مهر ماه در بارگاه شمس تبریزی، شهر خوی، برگزار شد، در این مراسم به مسئولان کلانشهر تبریز تقدیم مي شود.

کبیری اضافه کرد: جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان خوی اعضای شورای اسلامی شهر و اساتید دانشگاهی شهرستان خوی نیز میهمانان ویژه این آئین هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار