رئیس هیئت تیراندازی با کمان مازندران از دعوت کماندار مازندرانی به اردوی تیم ملی برای نخستین‌بار در تاریخ این رشته در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸ 01 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، حسین فرهادی  گفت: با برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان که در سایت اختصاصی ورزشگاه آزادی برگزار شد مهدی اسدی کماندار مازندرانی برای نخستین‌بار در تاریخ این رشته در مازندران به اردوی تیم ملی در رشته ریکرو دعوت شد.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان مازندران بیان کرد: با اعلام اسامی دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی تیروکمان، کمانداران دعوت شده باید ساعت 10 صبح روز شنبه 14 آذرماه در سایت تیراندازی با کمان آزادی خود را به مربیان تیم ملی معرفی کنند.

فرهادی با بیان اینکه مهدی اسدی نخستین کماندار مازندرانی در رشته ریکرو است که به اردوی تیم ملی دعوت شده است، گفت: این موفقیت کماندار مازندرانی که در باشگاه کمانداران طبرستان و زیر نظر علی غمگین تمرین می‌کند حاصل سال‌ها تلاش این ورزشکار و مربیانش است.

وی خاطرنشان کرد: در این مرحله از اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان در رشته کامپوند نیز مجید قیدی همانند سنوات گذشته حضور دارد.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان مازندران گفت: با برنامه‌ریز‌ی‌های صورت گرفته و تلاش مربیان استان در آینده شاهد حضور کمانداران مازندرانی در رده‌های مختلف سنی و همچنین در بخش بانوان در اردوهای تیم ملی خواهیم بود.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار